וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאם התפוצץ במועצת חוף אשקלון, אישה נפצעה קל

רמי שני

2.8.2011 / 0:01

שתי רקטות שוגרו אל עבר מערב הנגב. אישה נפצעה ברגליה מרסיסים ופונתה במצב קל לבית החולים ברזילי באשקלון. במד"א סיפרו כי "היא הייתה מבוהלת כשהגענו אליה. השוק שלה היה מרוסק"

שתי רקטות נורו אמש (שני) מצפון רצועת עזה והתפוצצו בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון. אישה בת 55 נפגעה מפגיעת רסיסים ומצבה מוגדר קל. האישה שהתה מחוץ לאחד היישובים במועצה, שם סייעה למשפחתה ברעיית עדרים. צוות של מגן דוד אדום פינה אותה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא סובלת מרסיסים בגפיים התחתונות. צוות בראשותו של מפקד מחוז דרום של פיקוד העורף, אל"מ דורון מור יוסף, הגיע למקום הנפילה על מנת לבדוק מדוע, למרות שהיתה התרעה לא תפסו הנוכחים במקום מחסה.

"כשהגענו אליה היא הייתה די מבוהלת", סיפר מושון ועקנין, מנהל אזור לכיש של מגן דוד אדום. "הבחנו שהפגיעה היא בחלק התחתון של הרגל שלה והשוק היה מרוסק. ביצענו חסימת שטף דם וחבישה, נתנו לה עירוי ופינינו אותה לבית החולים ברזילי באשקלון, כשהיא סובלת עדיין מפגיעת הרסיסים".

בתקופה האחרונה שיגרו הפלסטינים מספר רקטות לעבר ישראל, האחרונה שבהם התפוצצה ביום חמישי. בכל המקרים לא היו נפגעים, אך כמה מהרקטות גרמו נזק למבנים. צה"ל תקף בעקבות אירועי הירי שורה של מטרות ברצועת עזה. לפני כשבועיים אף תקף צה"ל משגרי קסאמים לפני שהספיקו לירות את הרקטות לעבר אזור מערב הנגב.
בכיר בחמאס,ן סלאח ברדוויל, אמר אז בראיון לתחנת טלוויזיה פלסטינית כי ארגונו "יבחן מחדש את הרגיעה עם ישראל, אם זו תמשיך במתקפות על עזה".

עוד בנושא
חמאס: אם ישראל תמשיך לתקוף, נבחן מחדש הרגיעה
בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה
שתי רקטות נפלו במערב הנגב, נזק למספר מבנים

עדכון ראשון: 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully