וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסואה אבוטבול נורה למוות בתחנת דלק בשרון

אריאל נוי

31.7.2011 / 2:38

פרנסואה אבוטבול נורה בעת ששהה ברכבו בתחנת דלק חבצלת השרון. הוא נפצע אנושות ומת לאחר זמן קצר בבית החולים לניאדו בנתניה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק)

העבריין פרנסואה אבוטבול נורה הלילה (ראשון) למוות בעת ששהה ברכבו בתחנת דלק בחבצלת השרון. אבוטבול נפגע אנושות כתוצאה מהירי ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים לניאדו בנתניה שם מת לאחר זמן קצר מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה כי אבוטבול תידלק את רכבו בתחנת הדלק כשלפתע הגיח רוכב אופנוע שככל הנראה עקב אחר רכבו של העבריין, ירה לעברו של אבוטבול מספר רב של כדורים ונמלט מהמקום.

לזירת האירוע הגיעו עשרות שוטרי יחב"ל, מפקד מרחב שרון, תנ"צ שמעון שומרוני ומפקד תחנת נתניה, נצ"מ עמיחי אשד. שלומי חן, אחד ממאבטחיו של אבוטבול, שהיה אמור לפגוש אותו, סיפר כי ניסה במהלך הלילה להשיג את אבוטבול בטלפון ללא הצלחה והבין כי "משהו רע קרה". לדבריו, פרנסואה לא הרגיש מאוים באופן מיוחד לאחרונה.

פרנסואה אבוטבול חוסל בתחנת דלק בשרון. שלומי גבאי
זירת החיסול/שלומי גבאי

אבוטבול שוחרר בדצמבר האחרון מכלא איילון בתום ריצוי 22 חודשי מאסר לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. הוא הוזהר אז על ידי המשטרה כי יש חשש לחייו וגורמים עברייניים אף התריעו בפניו שכדאי שיעזוב את הארץ תוך חודש ימים מיום שחרורו.

בספטמבר אשתקד אירע ניסיון התנקשות בחבר אחר במשפחה - צ'רלי אבוטבול. יריות נפתחו לעבר רכבו של אבוטבול סמוך למלון כרמל בנתניה, אולם איש לא נפגע באירוע, ולא נגרם נזק. איש העסקים אייל סופר נעצר בחשד כי הוא עמד מאחורי ניסיון ההתנקשות.

פרנסואה אבוטבול חוסל בתחנת דלק בשרון. שלומי גבאי
זירת החיסול/שלומי גבאי

אביו של אבוטבול, פליקס, נרצח באוגוסט 2002 בפתח הקזינו שלו בפראג. פליקס נרצח ביריות והיורים נמלטו מהמקום. אבוטבול, בן 51, היה בעל עסקי הימורים בארץ וכונה "מלך ההימורים של נתניה", הוא נחשב לאחד היעדים המודיעינים של משטרת ישראל. בפרק האחרון של חייו נודע כמי שממדר מאוד את הסובבים אותו, מתרחק מתקשורת ומנסה לשמור על חזות של איש עסקים.

עוד בנושא:

פרנסואה אבוטבול נעצר בחשד שהעסיק שבחי"ם
22 חודשי מאסר לפרנסואה אבוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully