וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירות המחאה: הממשלה בוחנת הוזלת הדלק והמסים

הישג למחאת הדיור ויוקר המחייה? ראש הממשלה שוקל שורת צעדים שייקלו על מעמד הביניים, ובין היתר בוחן הוזלה במחירי הדלק והחשמל וכן הפחתה במסים. הערב: עשר צעדות מחאה ברחבי הארץ

הצלחה לזעקת מעמד הביניים? סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד), הנחשב מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר היום (שבת) כי הממשלה שוקלת הטבות נוספות על מנת להקל את העומס על מעמד הביניים הנשחק. "הממשלה קשובה לרחשי לב הציבור", אמר אקוניס בראיון לרשת ב'. "ראש הממשלה מגבש שורה של צעדים שיקלו על המעמד הבינוני שנושא ברוב הנטל של המיסים העקיפים. כרגע נבחנים צעדים להוזלה במחירי הדלק והחשמל ולא מן הנמנע שתיבחן גם הפחתת מיסים משמעותית", הוסיף אקוניס.

המחאה על יוקר המחייה - כותרות אחרונות:
הערב: עשר צעדות מחאה יתקיימו במקביל בכל הארץ
שבועיים למחאת הדיור: ”הכרזת עצמאות של דור חדש”
מאהל חדש בצפון ת"א: "נפיץ המחאה בכל הארץ"
מחאת הדיור: תמונת מצב של מוקדי המחאה
המגזר הערבי הצטרף למחאה: "לנו אין אדמה לבית"

על פי המסתמן, ראש הממשלה יודיע בימים הקרובים על הקמת צוות שיגבש צעדים לפתרון העומס על מעמד הביניים, שיכללו הורדה במסים הישירים והעקיפים. כמו כן, נתניהו הורה למשרדי התשתיות והאוצר לנסות לבלום את העלייה הצפויה במחירי הדלק, עליה אמורים להודיע מחר. בתוך כך, מחר גם צפוי ראש הממשלה להיפגש עם הוועדה לבחינת הריכוזיות במשק, על מנת לבחון את התקדמותה לקראת פרסום תוצאותיה בספטמבר.

מתכוונים להגיע היום לעצרת? בואו לדבר על זה בפייסבוק

מחאה נגד מצוקת הדיור בחיפה. ערן גילווארג
"שבעים מהבטחות באוויר ומיוזמות סרק". הפגנה על מצוקת הדיור ויוקר המחייה בחיפה/ערן גילווארג

"נתניהו מבוהל כמו מובארק לפני נפילתו"

"התנהלותו המבוהלת של נתניהו מזכירה את מובארק בימים שלפני נפילתו", אמר ח"כ זהבה גלאון (מרצ), שתשתתף הערב בצעדת המחאה שתתקיים בתל אביב, בתגובה לפתרונות שהציע נתניהו על רקע גל ההפגנות.

"אנחנו כבר שבעים מהבטחות באוויר ומיוזמות סרק. המאבק הוא לא על הטבות סקטוריאליות, אלא על טיפול שורש לשיטה רקובה מהיסוד. אנחנו דורשים הודעה מיידית על הקפאת העלאת המסים העקיפים, ובמקביל העלאה של מיסוי רווחי ההון ומס החברות", הוסיפה גלאון.

ולצד הבטחות הממשלה, גל המחאה על יוקר המחייה ממשיך לצבור תאוצה, והערב, כאמור, צפויות להתקיים לא פחות מעשר צעדות מחאה בכל רחבי הארץ, תחת הכותרת שהפכה כבר לסיסמת המאבק: "העם דורש צדק חברתי". הצעדות צפויות להסתיים בעצרות, בהן ינאמו דוברים המייצגים מגוון מאבקים חברתיים בארץ, שנבחרו על ידי ערי האוהלים המקומיות, ולצדם יופיעו גם מוזיקאים מובילים שיביעו תמיכה במחאה.

מתכוונים להגיע לעצרת הערב? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully