וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובנה נפצעו קשה בהתנגשות שני כלי רכב בצפון

קובי דוד

29.7.2011 / 13:36

בתאונה, שאירעה בצומת ניר יפה שבחבל תענך, נפגעו האם ובנה בן ה-3 וכן חמישה בני אדם נוספים שנפצעו באורח קל. כוחות חילוץ ניסרו את אחד הרכבים כדי לחלץ את האם שנלכדה בו

יח"צ - חד פעמי

(צילום: זיו ציון, עריכה: אמיר קוטיגרו)

שבעה בני אדם נפצעו בצהרים (שישי) באורח קשה בהתנגשות בין שני כלי רכב בצומת ניר יפה שבחבל תענך בצפון. בין הפצועים, אישה כבת 40, תושבת ניר יפה, ובנה בן השלוש, שנפצעו באורח קשה. חמשת הפצועים הנוספים נפצעו באורח קל. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב גלבוע שהגיעו לזירת התאונה, העניקו לפצועים טיפול ראשוני ופינו אותם להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה.

מחקירה ראשונית של התאונה, עולה כי רכב שנסע לכיוון צומת הסרגל ככל הנראה סטה מנתיבו מסיבה שאינה ברורה, והתנגש חזיתית ברכב שהגיע ממולו. כוחות של שירותי הכבאות ויחידת החילוץ גלבוע נאלצו לנסר את אחד הרכבים, לאחר שגילו כי האם שנפצעה באורח קשה לכודה בו. בתום חילוצה, שארך כחצי שעה, היא הועברה , כאמור, עם יתר הפצועים לקבלת טיפול רפואי. יצוין כי הכביש נפתח לתנועה לפני זמן קצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב סטה מנתיבו מסיבה שאינה ברורה. זירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בתאונה קטלנית עם שבעה פצועים, ביניהם גם ילדים שפונו במצב בינוני עד קשה. כתוצאה מהתאונה נוצרו פקקים גדולים. במקום נרשמה היסטריה גדולה והוזעקו שתי ניידות טיפול נמרץ וכוחות כיבוי ויחידת חילוץ", סיפר לוואלה! חדשות דובר מרחב גלבוע, שימי פרג'י.

אליהו יעקובי, עד ראייה שהזדמן למקום, סיפר כי "נאלצנו להמתין במשך למעלה משעה בפקק. כשהתקרבתי למקום הבנתי שמדובר בתאונה קשה. הילדים הקטנים נכנסו ללחץ והתחילו לבכות. ניסינו להגיש עזרה, אבל האמבולנסים הגיעו בזמן".

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully