וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים: "הצעת נתניהו טובה לנו, אך איננו לבד"

26.7.2011 / 16:22

התאחדות הסטודנטים הצטרפה לפעילי מאהל המחאה, שטוענים כי הפתרון שהציע רה"מ נתניהו אינו פותר באופן יסודי את מצוקת הדיור. "זה הישג חסר תקדים לסטודנטים - אבל קבלתו אינה מוסרית"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: יותם בן-דוד)

התאחדות הסטודנטים אומרת לא לתכנית שהציג רה"מ בנימין נתניהו ומיישרת קו עם הנהגת מאהל המחאה ברוטשילד לאחר שבאחרונה דווח על חילוקי דעות בין הצדדים. במסיבת העיתונאים של הנהגת התאחדות הסטודנטים הארצית שנערכה בצהריים (שלישי), אמר היו"ר, איציק שמולי, כי למרות שהצעתו של נתניהו היא הישג היסטורי לציבור הסטודנטים, הם מתכוונים להמשיך במחאה עד שתושג תכנית שמאפשרת דיור בר השגה לכולם.

עוד בנושא תכנית הדיור של נתניהו:
הפתרון של נתניהו: "50 אלף דירות בתוך שנה וחצי"
יוזמי מחאת הדיור: "תכנית נתניהו - הונאה וציניות"
לבני: "נתניהו מוריד אוהלים לא בונה בתים"

"אי אפשר להתעלם מכך שהחבילה שהוצעה לסטודנטים היא הישג חסר תקדים ונראה שמצוקת הסטודנטים לא נעלמת מעיני ראש הממשלה", אמר שמולי, "אבל אני לא נמצא לבד במאבק. ברחובות נמצאים מימיני ומשמאלי אנשים שאינם סטודנטים ולכן קבלה מוחלטת של החבילה שהוצעה על ידי ראש הממשלה תהיה מעשה לא אחראי ולא מוסרי".

"אני לא יודע מתי לאנשים שנמצאים פה סביבי תהיה שוב את אותה תקווה בעיניים. אנו רוצים לוודא שבסופו של דבר הזכות לקורת גג תובטח לכולם - לא רק לסטודנטים", הוסיף. "הפתרונות שמוצעים על ידי ראש הממשלה חייבים להיות יותר רחבים ולכן אנחנו נשארים ממוקדים במאבק לדיור בר השגה".

יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, רן לבנה, הוסיף ואמר כי "התמקדות ראש הממשלה בסטודנטים גורמת לנו לחשוב שזהו ניסיון לתת שוחד לאגודות הסטודנטים ברחבי הארץ. לא ניתן יד למצב של הפרד ומשול".

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully