וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הדיור: איך גם אתם יכולים להשתתף בדיון הממשלה

האתר הממשלתי לשיתוף הציבור מבקש מכם להציע פתרונות למצוקת הדיור. ההצעות תונחנה על שולחנו של ראש הממשלה

השר מיכאל איתן רוצה שתציעו פתרונות למצוגת הדיור, והוא מבטיח להעביר אותם לראש הממשלה. איתן, האחראי על שיפור השירות הממשלתי לציבור, פתח הבוקר (שלישי) דיון באתר ממשלתי "שיתוף הציבור" – אתר שמטרתו לשתף את הציבור בנושאים בהם דנה הממשלה. בנוסף, מתקיים הדיון גם בעמוד הפייסבוק של "שיתוף הציבור".

בדיון שנפתח, מבקש איתן מהציבור לא רק להעביר את הבעיות הקשורות בנושא, כי אם גם הצעות לפתרונן. בנוסף, יועלו לדיון גם הצעדים עליהם הכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשגם עליהם יתבקש הציבור לחוות את דעתו. בהודעה שהוציא איתן, נכתב כי "השר איתן מתחייב לאסוף את הערות והצעות הציבור ולהעלותן בתום הדיון בפני ראש הממשלה."

לדבריו של השר, " הממשלה מצידה מחויבת לקיים דיאלוג עם הציבור בסוגיות האלה, להקשיב לרעיונות חדשים ולהצעות העולות מן הציבור, מתוך הכרה בעיקרון שחכמת הרבים מסוגלת לשפר את תהליך קבלת ההחלטות ויישמן ודיאלוג כזה הוא חלק מחובותיה של ממשלה דמוקרטית בעידן המידע".

גם לראש הממשלה יש הצעות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג הבוקר (שלישי) את התוכנית שלו לפתרון מצוקת הדיור. הצעד הראשון בתוכנית הוא הוספה של 50 אלף דירות לשוק בתוך שנה וחצי, "במסלול עוקף ביורוקרטיה". צעד נוסף הוא הוספת 10,000 יחידות דיור חדשות ומעונות לסטודנטים בערים מרכזיות, זאת ללא תשלום על הקרקע. סטודנטים אף יזכו בהנחה של 50 אחוזים ממחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית בישראל.

נתניהו אף הבטיח להחיל הנחות על קרקעות שיוקצו לבניית דיור שמטרתו השכרה ולא מכירה. "ניתן חמישים אחוזי הנחה על הקרקע וכל ההוזלה תלך לדייר" אמר.

עוד בנושא:

כל ההצעות של ראש הממשלה ושר האוצר בנושא מצוקת הדיור

במאהלי המחאה כבר מוחים נגד ההצעות של נתניהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully