וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מגן על שטייניץ: שר אוצר מצוין, לא אחליפו

פנחס וולף

25.7.2011 / 0:03

בלשכת ראש הממשלה שבו ודחו את הפרסומים לפיהם נתניהו מתכוון למנות את השר משה כחלון במקומו של שר האוצר שטייניץ. "הפרסומים מגיעים מטעמם של גורמים אינטרסנטים"

בלשכת ראש הממשלה שבו אמש (ראשון) ודחו את הפרסומים לפיהם בנימין נתניהו מתכוון לפטר את שר האוצר יובל שטייניץ ולמנות במקומו לתפקיד את השר משה כחלון. בהודעה שפרסמה לשכת ראש הממשלה נאמר כי "בניגוד לפרסומים המגיעים מטעמם של גורמים פוליטיים אינטרסנטים, ראש הממשלה אינו מתכוון להחליף את שר האוצר".

עוד נמסר מלשכתו של נתניהו כי "לראש הממשלה אמון מלא בשר האוצר שעושה עבודה מצוינת וכל הנתונים הכלכליים הטובים של מדינת ישראל הם עדות לכך". בתוך כך, אתמול נודע כי בשיחות סגורות אמר ראש הממשלה נתניהו כי "יובל שטייניץ הוא שר אוצר מצוין. אין לי שום כוונה להחליפו. התוצאות המעולות של כלכלת ישראל מוכיחות זאת".

שטייניץ מצדו הכחיש אף הוא הבוקר פרסומים על כך שנוצרה מתיחות בינו לבין ראש הממשלה נתניהו סביב מחאת הדיור. בראיון לקול ישראל אמר שטייניץ כי "אני יושב עם ראש הממשלה כל יום כמעט ולא הצלחתי להבחין במתיחות הזו. הכל מעורר גיחוך, כל פעם שיש קצת הפגנות ולחץ אז יש מי שמנסה ליצור אווירת מתח וקרע שאינם קיימים. אנחנו עובדים יפה יחד לטובת הכלכלה והחברה ואני בטוח שמה שנעשה כבר על ידי האוצר וראש הממשלה יראה את אותותיו - ירידת מחירי הדיור - כבר לקראת סוף 2011".

גם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) יצא אמש להגנתו של השר שטייניץ. גפני אמר כי "ההתקפות נגד שר האוצר הן ממניעים פוליטיים ואינן הוגנות או ענייניות. מצוקת הדיור קיימת כבר עשור והטענה היא נגד כל הממשלות האחרונות ולא נגד שר האוצר הנוכחי".

עוד בנושא:

גם בבוקר: "הדיווחים על החלפת שטייניץ - קשקוש"

(עדכון ראשון: 20:23)

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully