וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין הצבאי ידון בשחרור הקצין שהורשע באונס

24.7.2011 / 10:50

עאטף זאהר, שהורשע באונס חיילת ששירתה תחת פיקודו מבקש לקצר את עונש שש שנות המאסר שנגזרו עליו. זאהר, לא הודה במעשים ולא הביע צער, אולם אם ישוחרר יעבור תכנית שיקום לעברייני מין

בית הדין הצבאי בבסיס קסטינה יקיים היום בצהרים (ראשון) דיון של ועדת השחרורים הצבאית בראשות אלוף-משנה ארז פורת בעניין בקשתו של טוראי עאטף זאהר להשתחרר ממאסר.

זאהר, שעמד כאלוף-משנה בראש מנהל אוכלוסיות מיוחדות בצה"ל, הורשע בשנת 2007 באונס חיילת ששירתה תחת פיקודו. הוא נידון לשש שנות מאסר בכלא צבאי, והורד לדרגת טוראי.

את בקשת קיצור העונש, המוגשת בהליך טכני מדי חצי שנה (ולא בהליך של בקשת חנינה מאחר ועאטף לא הביע חרטה על המעשים בהם הורשע - א"ב), הגיש עו"ד אביגדור פלדמן.

עופר רון, המייצג את החיילת הנפגעת, אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי "באופן תיאורטי יכולה הוועדה לשחרר אותו כבר היום. מה שמקומם בסיפור הזה הוא העובדה שעאטף לא הודה בביצוע האונס ולא הביע חרטה על מעשיו. מנגד, הוועדה ביקשה שייבנו לו תכנית שיקום לעברייני מין על אף שלא הביע חרטה". יצוין כי החיילת הוכרה על ידי משרד הביטחון כנכת-צה"ל בעקבות הפרשה והיא נמצאת עדיין בתהליך שיקום. מסגרת הדיון לשחרורו היא כתבה מכתב לוועדה בו הביעה את התנגדותה לשחרור.

עוד בנושא:
נדחתה בקשת המפקד שאנס חיילת לקצר עונשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully