וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת נתניהו: "הדיווחים על החלפת שטייניץ - קשקוש"

מוטי בסוק

24.7.2011 / 9:21

במשד האוצר ובלשכת ראש הממשלה מכחישים את הדיווחים על כוונתו של נתניהו להעביר את שר האוצר שטייניץ מתפקידו עקב מחאת הדיור, ומגדירים אותם כ"קשקוש"

במשרד ראש הממשלה ובמשרד האוצר מגדירים הבוקר כ"קשקוש" את הדיווחים על כוונתו של ראש הממשלה להעביר מתפקידו את שר האוצר, יובל שטייניץ, על רקע מחאת הדיור.

שר האוצר, יובל שטייניץ, התראיין אמש לערוץ 10 ואמר: "יש מצוקת דיור אמיתית. הרפורמה של מינהל מקרקעי ישראל תסתיים בתוך שבועיים-שלושה בכנסת. עלינו ב-50% בהתחלות בנייה השנה. בנוסף, יש תהליכים מרחיקי לכת של מסוי - עידוד לבעלי משרדים למכור דירות למגורים. התחלנו לפעול במרץ - ובמהלך השנה הקרובה נראה תוצאות במחירים ובהיצע".

אתמול אמר המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, כי "יש לטפל במצוקות החברתיות שעולות מהשטח, אחרת הליכוד ישלם על זה. גם ב-1992 ו-1999 הנושאים החברתיים היו בראש הסדר הציבורי והליכוד שילם על כך מחיר כבד".

"הליכוד התעלם ממצוקה חברתית ושילם מחיר"

שלום אמר אתמול, בהתייחסו למחאה החברתית של הצעירים כי "מדובר במחאה אותנטית רחבה שמעלה את הנושאים החברתיים על סדר היום. זה הזמן לשינוי סדרי העדיפויות, להתמקד בנושאים החברתיים ולעבור לסדר יום אזרחי, לשים את האזרח במרכז".

לדברי שלום, "יש להקים רשות לאומית לצעירים שתרכז ותטפל בכל הנושאים הקשורים לצעירים בתקופה המעצבת של חייהם".

אבי שמחון, היועץ המיוחד של שר האוצר יובל שטייניץ, אמר בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 כי "לפני שנתיים, עם השבעת הממשלה החדשה, דיברו שטייניץ ונתניהו על בלימה ותנופה. הם הכינו תוכנית גדולה, והרבה עיתונאים זילזלו בכך. עברו שנתיים, הבלימה הצליחה, היתה תנופה, המשק צומח, והשאלה היא - לאן עכשיו. הגיע הזמן שנשאל את עצמנו איך אנחנו מחלקים את התוצר באופן טוב יותר לציבור. מחירי הדיור יקרים מדי - והם ירדו בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully