וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגל ההפגנות: 200 איש הפגינו אמש למען שחרור שליט

אריאל נוי

24.7.2011 / 5:19

המפגינים חיכו מול מעונו של ראש הממשלה בקיסריה וחסמו את הכביש בניגוד להוראות השב"כ. אחד הפעילים נעצר. השופט בדימוס, עודד אליגון, שהשתתף במחאה: "נתניהו - אוטיסט שחי בבועה"

ערב של הפגנות: בזמן שבתל אביב הפגינו למען הרפואה הציבורית ובקריאה להורדת מחירי הדיור כ-200 בני אדם הפגינו אמש (שבת) גם בקיסריה, מול ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקריאה לשחרורו המיידי של החייל החטוף, גלעד שליט.

לראש הממשלה ציפתה הפתעה כשיצא מביתו והמפגינים חסמו את הכביש בניגוד להוראות השב"כ. השופט בדימוס, עודד אליגון, המשתתף במחאה אמר באירוע כי "נתניהו הוא אוטיסט החי בתוך בועה".

הפגנה בקיסריה למען שחרור שליט. שלומי גבאי
לראש הממשלה ציפתה הפתעה כשיצא מביתו והמפגינים חסמו את הכביש בניגוד להוראות השב"כ/שלומי גבאי

יוזם ההפגנה מגן דהרי שאף נעצר במהלכה מסר לוואלה! חדשות כי "ראש הממשלה פחדן הוא לא רוצה להתמודד עם מה שקורה עם גלעד שליט בשבי, הרפואה קורסת ויש מחדל בדיור בישראל. נתניהו לא יכול ומפחד להתמודד עם הבעיות בחברה". לדברי דהרי, ראש הממשלה נמנע מלהגיע באחרונה לביתו. "כבר 11 שבועות שהוא לא הגיע למעונו הפרטי בקיסריה", סיפר, "הוא מפחד להתמודד עם המציאות הקשה שיש בישראל ובמיוחד עם המציאות שיש חייל בשבי והוא לא עושה שום דבר בנושא. השבת הוא כן הגיע ומיד ברח בערב".

פעילים במטה לשחרור שליט טענו בשבוע שעבר כי נהגו של השר הממונה על העורף, מתן וילנאי, פגע עם רכבו של השר בכעשרה פעילים שהפגינו מחוץ לישיבת הממשלה בירושלים. לדברי הפעילים, המשטרה והשב"כ אישרו להם לעמוד במקום ולהפגין.

עוד כותרות על גלעד שליט:
מפגינים למען שליט: "נהגו של וילנאי דרס אותנו"
דעה: קשר הדוק בין האוהלים של משפחת שליט לאוהלים בשדרות רוטשילד
חמאס חושף: כך פוצץ המשא ומתן לשחרור גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully