וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטיני שהוצמד נשק לראשו: "איימו להרוג אותי"

ראמי אבו מאריה, נהג המונית הפלסטיני שלראשו הצמיד קצין צה"ל את נשקו, אמר כי הקצין אמר לו כי הוא רוצה להרוג אותו, וכי הוא מפחד לשוב לעבודתו בעקבות המקרה. "מקווה שיובא למשפט"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: מוחמד עיאי עווד, עריכת וידאו: גדי ווינסטוק)

"הוא רצה לעצור את בן הדוד שלי, וביקשתי ממנו שיחכה עד שהוא יסיים להתלבש, ואז הוא הצמיד לי את הנשק לראש" - כך תיאר הערב (שלישי) ראמי אבו מאריה, נהג המונית הפלסטיני מהכפר בית אומר את האירוע בו הצמיד קצין צה"ל נשק לראשו, כפי שתועד בסרטון שפורסם מוקדם יותר בוואלה! חדשות. לדברי אבו מאריה, הקצין ביקש לעצור את בן דודו, בחשד לידוי אבנים. בן הדוד, שעבד באותה השעה בתחנת הדלק בה התרחש האירוע, היה עסוק בהחלפת בגדיו, אז האיץ בו הקצין. אבו מאריה ביקש מהקצין שייתן לבן דודו לסיים להתלבש, אז לדבריו הצמיד לו הקצין את הנשק לראש.

עוד טוען אבו מאריה, כי הקצין אמר לו "אני רוצה להרוג אותך", וכי הוא עזב אותו רק לאחר שאחיו הגדול הגיע ודרש ממנו שיעשה כן. לדברי אבו מאריה, מאז התקרית הוא מתקשה לתפקד בעבודתו. "אני מפחד לנהוג במונית, אני מפחד שהוא יבוא וירצה לאיים עליי שוב". עוד הוא טוען, כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה הקצין תקף אותו, וכי לפני כשבוע האירוע קרה בשנית. כמו כן, אבו מאריה הסכים עם דבריהם של תושבים אחרים מהכפר לפיהם הקצין נוהג לאיים על אנשי הכפר לעתים קרובות. באשר להשלכות האירוע על הקצין, אמר אבו מאריה כי הוא מקווה שיינקטו נגדו צעדים משמעותיים: "אני מקווה שיביאו אותו לבית משפט", אמר.

בסרטון שתיעד את התקרית ואשר הגיע לידי וואלה! חדשות נראה הקצין, בדרגת סגן, כשהוא מגיע לכפר ביחד עם כוח נוסף. הקצין ביקש לחקור את אחד מעובדי תחנת הדלק הסמוכה לכביש 60. לאחר הפנייה מצד הפלסטיני, הוא דרך את נשקו והצמיד את קנה הנשק שלו למצחו של הפלסטיני. מדובר צה"ל נמסר כי המשטרה הצבאית פתחה בחקירה נגד הקצין וכי "על פניו נראה כי מדובר באירוע חמור, אשר הובא לידיעת המפקדים והוא יתוחקר ויטופל בהתאם".

עוד באותו נושא:
תיעוד: קצין צה"ל מצמיד נשק טעון לראש של פלסטיני
פרשת הקצין הדורס: "התחננתי לאמבולנס והוא שתק"
החשוד בהרג פלסטיני למעצר בית: "פעל מהגנה עצמית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully