וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצחת מכרמיאל: אחות הדוגמנית הדרוזית שנרדפה

ניר יהב וקובי מנדל

17.7.2011 / 0:03

מאיה פארס, שגופתה התגלתה אמש סמוך לכרמיאל, היא אחותה של אנג'לינה פארס, דוגמנית מפורסמת. טרם ברור אם הרצח קשור לעבודתה של אחותה. בעלה העצור של הנרצחת מכחיש כל קשר למקרה

הצעירה שגופתה נמצאה שלשום ביער הסמוך לכפר דיר אל-אסד שליד כרמיאל היא מאיה פארס, 21, כך הותר אמש (שבת) לפרסום. אחותה היא הדוגמנית אנג'לינה פארס שהתפרסמה בעיקר בזכות הסרט הדוקומנטרי "ליידי כול אל-ערב", שתיעד את התמודדותה בתחרות מלכת היופי, וסקר את מכבש הלחצים שהופעל עליה לפרוש מהתחרות. לאחר איומים שהתקבלו על חייה, היא נאלצה לפרוש מההתמודדות.

עם זאת, טרם ברור אם האחות מאיה נרצחה על רקע קריירת הדוגמנות של אנג'לינה. בעלה של הנרצחת נעצר סמוך למציאת הגופה בחשד לביצוע המעשה.

משפחת פארס היא משפחה דרוזית, במקורה מכפר ראמה. אנג'לינה, ששמה המקורי הוא דועא, מתגוררת כיום במרכז ועדיין נתונה לאיומים בשל קריירת הדוגמנות שלה. אחותה מאיה, שנרצחה שלשום, שינתה אף היא את שמה המקורי, שהיה ג'מילה. היא הייתה נשואה והתגוררה בכרמיאל. בעלה יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בנצרת. מהמשטרה נמסר כי הוא מכחיש מכל וכל את המיוחס לו, על אף שבעבר הגישה נגדו פארס תלונות בגין אלימות.

בעלה של אנג'לינה פארס, החשוד שרצח אותה והשליך את גופתה מצפון לכרמיאל, יולי 2011. פאנט
החשוד ברצח, הערב בדיון הארכת מעצרו בבית המשפט/פאנט

פרשה שהסעירה את העדה הדרוזית

סיפורה של האחות, אנג'לינה, הסעיר לפני כארבע שנים את העדה הדרוזית. היא נבחרה לאחת מ-12 המתמודדות שהגיעו לשלב הסופי בתחרות מלכת היופי הערבייה, והחליטה להירשם גם לתחרות מלכת היופי של ישראל, ובמקביל שינתה את שמה מדועא לאנג'לינה. היא עברה את כל המיונים והתקבלה לשלב הסופי של התחרות. במהרה, מצאה את עצמה אנג'לינה בקונפליקט שבו התנגשו זה בזה ערכי המסורת של החברה הדרוזית.

בסרט "ליידי כול אל-ערב" שביימה איבתיסאם מראענה, אפשר לראות כיצד אנג'לינה, בחורה צעירה החולמת להיות מלכת היופי של ישראל ולפרוץ לעולם, עומדת בפני איומי רצח בגין חילול כבוד העדה הדרוזית. בסופו של דבר, נאלצה אנג'לינה לפרוש מהתחרות זמן קצר לפני שנערכה.

בראיון לוואלה! חדשות ב-2008, אמרה אנג'לינה פארס: "עדיין כואב לי כשאני נזכרת בכל מה שקרה סביב התחרות. הסרט עדיין מרגש אותי מאוד, ומזכיר לי הרבה דברים, אבל בסופו של דבר אני לא מתחרטת על ההחלטה לפרוש מהתחרות. זו בסך הכול תחרות".

גופתה של אחותה, מאיה, נמצאה שלשום בחורשה בהר חלוץ, צפונית לכרמיאל. חוקרים ממשטרת כרמיאל הגיעו למקום, וזיהו אותה כתושבת העיר, אף שבזירת הרצח לא נמצאו כל מסמכים מזהים. החוקרים העריכו שהגופה, שנמצאה במצב ריקבון, הייתה שרועה בחורשה זה זמן מה, ונמצאו עליה סימני אלימות קשים. הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

החשד הראשוני כי משהו אינו כשורה עלה לאחר שאמה של המנוחה הופתעה שבתה לא התקשרה לברך אותה ליום הולדתה, שצוין שלשום. היא הגיעה לדירתה, ופגשה שם את הבעל. הוא אמר שאינו יודע היכן נמצאת אשתו, מכיוון שלא ראה אותה זה יומיים. בזמן שהאם הייתה בדרכה לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה על היעדרותה של הבת, רועי צאן איתרו את הגופה, והאם הוזעקה לחורשה כדי לזהות את הגופה. אביה של הנרצחת, יצוין, נושא כיום שמונה שנות מאסר בשל שוד מזוין שביצע.

(עדכון אחרון: 21:16)

מקרים אחרונים נוספים של אלימות נגד נשים:
חשד לניסיון רצח והתאבדות: בעל שיסף גרון אשתו
אישום: בן 85 ניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד
אישום: רצח את אשתו כי התנגדה שיישא אישה נוספת
אישום: אנס את אשתו ואיים לרצוח אותה
רצח בקלנסוואה: אישה נורתה למוות מטווח קצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully