וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח לייבי: "חנקתי אותו עם מגבת, הוא נאבק מעט"

הנאשם ברצח הילד החרדי לייבי קלצקי בן ה-9 בברוקלין אמר בהודאתו כי נכנס לפאניקה כשהבחין בכרוזים על העדרותו. לאחר שחנק את הילד החליט לבתר אותו, כי לא ידע "מה לעשות עם הגופה"

לוי אהרון, הנאשם ברצח הילד החרדי לייבי קלצקי בניו יורק, אמר כי קלצקי שהה עמו במשך 12 שעות מאז הוכרז כנעדר. כך עולה מתמלול הודאתו של אהרון, שהגיעה לידי רשת NBC בניו יורק. קלצקי נעלם בדרכו חזרה ממעון יום לביתו בברוקלין, והייתה זו הפעם הראשונה בה הותר לו ללכת לבד לביתו. משנודע דבר הרצחו, הוכתה הקהילה החרדית אליה השתייך בתדהמה.

מההודאה עולה כי קלצקי ביקש מאהרון שיסיע אותו לחנות ספרים, ואז, לדבריו, "התחרט ולא היה בטוח לאן ברצונו להגיע. שאלתי אותו אם ברצונו להצטרף לנסיעה לכיוון חתונה בעיר מונסי, כיוון שלא חשבתי שאשאר עד סוף האירוע, היות שסבלתי מכאב גב. הוא אמר לי 'בסדר'".

"בגלל עומסי תנועה, חזרתי מהאירוע לקראת חצות. אז הבאתי אותו לביתי במחשבה שאסיע אותו לביתו למחרת. הוא צפה בטלוויזיה ונרדם. הלכתי לחדר אחר לישון", צוטט אהרון כאומר בהודאתו. לדבריו, בבוקר למחרת קלצקי "ישן עדיין כשהייתי מוכן לעזוב".

"הערתי אותו ואמרתי לו שאביא אותו לביתו. כשראיתי את הכרוזים המעידים על העדרו, נכנסתי לפאניקה והתחלתי לחשוש להביא אותו הביתה. אז החלטתי לקחת מגבת ולחנוק אותו. הוא נאבק מעט".

"לא ידעתי מה לעשות עם הגופה", אמר אהרון. בשלב זה, תיאר בפירוט כיצד ביתר את גופת הילד, ומה עשה עם חלקיה. אחר כך ציין: "אני מבין שזה אולי מעשה שגוי ומצטער על הכאב שגרמתי". המשטרה בניו יורק מסרה כי חלקי גופתו של קלצקי נמצאו בפח אשפה ובמקרר של אהרון.

עוד בנושא

אלפים בהלוויית הילד החרדי שנרצח: "רצון האל"
ארה"ב: חיפושים אחר ילד חרדי שנעלם בברוקלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully