וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים בתאונה בבנימינה; חשד: הנהג לא ציית לאדום

קובי מנדל ואריאל נוי

8.7.2011 / 12:12

שני בני אדם נהרגו ושלושה נפצעו בהתנגשות בין רכב פרטי לרכב מסחרי בצומת בנימינה. חקירה ראשונית קבעה כי נהג הרכב הפרטי לא ציית לרמזור אדום. הפצועים פונו להלל יפה

שני בני אדם נהרגו ושלושה נוספים נפצעו בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (שישי) בכביש מס 4' בצומת בנימינה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב שרון קבעו בזירת התאונה את מותו של אחד הנפגעים ופינו אדם אחד שנפצע באורח אנוש לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם הוא מת מפצעיו. לבית החולים פונו גם אדם נוסף שנפצע באורח בינוני ושני פצועים באורח קל.

תאונת דרכים בבנימינה בה נהרג אדם ונפצעו ארבעה אנשים נוספים, יולי 2011. שלומי גבאי
עיקר הנפגעים ברכב הפרטי שנמעך. זירת התאונה, הבוקר/שלומי גבאי

מחקירה ראשונית שביצעו בוחני התנועה של מחוז חוף עולה כי נהג רכב פרטי מסוג מיצובישי לא ציית לרמזור אדום וחסם את דרכו של רכב מסחרי שהגיע ממול. כתוצאה מההתנגשות התהפך הרכב הפרטי ונוסעיו ספגו את עיקר הפגיעות. שני הפצועים באורח קל נסעו ברכב המסחרי.

דובר מרחב שרון במד"א, אדי ורשילובסקי, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונה קשה בה מעורבים שני כלי רכב. צוותים שלנו טיפלו בנפגעים בזמן שצוות כיבוי אש נאלץ לעמול על מנת לחלץ חלק מהפצועים מהרכב הפרטי. לאחר שפעולות החילוץ הסתיימו קבענו מוות לאחד מנוסעי הרכב הפרטי ופינינו את שאר הפצועים, כולל מהרכב המסחרי לבית החולים הלל יפה".

עדכון ראשון: 9:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully