וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הטריד מינית מעל אלף קטינות באינטרנט

גלעד גרוסמן

6.7.2011 / 13:42

יעקב ניסים בן ה-46 מואשם כי נהג לדבר עם קטינות באינטרנט ולבקש מהן לצלם עצמן מתפשטות. עוד על פי האישום שכנע ילדה בת 11 לאונן בעודו מצלם אותה. לעיתים אף הציג עצמו כבן גילן

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד יעקב נסים, בן 46 מהוד השרון, הנאשם בביצוע מעשה מגונה בקטינה, גרימת מעשה מגונה בקטינה והטרדה מינית של קטינות. על פי כתב האישום, הוא יצר קשר עם למעלה מאלף קטינות באמצעות תוכנת אינטרנט, הציע לחלקן הצעות מיניות וגרם לאחרות לבצע מעשה מגונה בעצמן בזמן שהוא צפה בהן.

על פי כתב האישום, בשנתיים האחרונות שוחח נסים עם קטינות בצ'אטים באינטרנט, באמצעות תוכנת "oovoo", המאפשרת לערוך שיחות וידאו. נסים השתמש במספר שמות, בהם "אוהבת שדיים", "דנה שבת" ו"סקס בלי מצלמה". כמו כן, השתמש בשם המשתמש "yakabob12" כדי ליצור קשר עם למעלה מ-800 קטינות, ובשם "yakabob1234" כדי ליצור קשר עם כ-200 קטינות נוספות.

לטענת הפרקליטות, נסים שכנע ילדה בת 11 להתפשט ולאונן מולו, תוך שהוא מצלם אותה. כמו כן, שכנע נערה בת 12 וחצי להתפשט מולו וסיפר לה שהוא מאונן. עוד נטען, כי הציג עצמו בפני כעשר ילדות ונערות בנות 10-14 כנער בן גילן, והציע להן ללבוש גופייה תוך שהן מתעדות את עצמן. בעודו מצלם אותן אמר להן דברים בעלי גוון מיני.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של נסים עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. פרקליטו, עו"ד גיל פרידמן, אמר כי מרשו מכחיש את כל האישומים נגדו.

עוד באותו נושא:
12 שנות מאסר ל"פדופיל האינטרנט", אבינועם ברברמן
אישום: ביצע מעשי סדום בנערה בת 14 שהכיר ברשת
נחשפה רשת פדופיליה בינלאומית בת 70 אלף חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully