וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ההרוג בתאונה: "שהנהג יישב כל החיים במאסר"

אילן קריאף שוחח עם בנו חי זיזי, בעת שפגעה בו ובכלתו משאית וניתקה את השיחה. "ידעתי שנגמר הסיפור", שיחזר. הוא מסרב לקבל את טענת הנהג: "לא מאמין שהוא ברח מרוב פחד"

"הרגשתי שמשהו לא בסדר", שיחזר הבוקר (שני) אילן, אביו של חי-זיזי קריאף, שנהרג עם רעייתו, שני, בתאונת הפגע-וברח בכביש 4 אתמול. בראיון לקול ישראל, סיפר קריאף כי בנו התקשר אליו כשרכבו נתקע, ובמהלך השיחה, כנראה פגעה המשאית בבני הזוג. "הייתי בשטח בזמן העבודה. חי התקשר אליי, ואמר לי שיש לו פנצ'ר, ושהוא לא מצליח לפתוח את הגלגל. לא ידעתי שהוא בכביש סואן. אחרת הייתי אומר לו שיזוז הצידה, כי אני יודע עד כמה זה מסוכן. השיחה התנתקה, וכשחזרתי אליו, לא הייתה תשובה, וידעתי אז שנגמר הסיפור. הרגשתי שמשהו לא בסדר".

הנהג החשוד שפגע בבני הזוג הסגיר עצמו אמש למשטרה. החשוד, תושב יפו בן 31, אב לשניים, נעצר ונחקר בתחנת משטרת רחובות. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. בחקירתו, סיפר החשוד כי הבחין בדמות נעה על הכביש, אך פגע בה לפני שהספיק להגיב. הוא אמר כי ניסה לבלום את המשאית, ואז הבחין כי פגע במשהו. הוא נבהל, חזר למשאית ונמלט. "מהפחד נבהלתי וברחתי", טען באוזני החוקרים.

תאונת פגע וברח במחלף יבנה כביש 4, יולי 2011\. שי מכלוף
"עדיף להזמין גרר, אל תטפלו באוטו", אמר האב שבנו וכלתו נהרגו. זירת התאונה/שי מכלוף

אביו של חי-זיזי מסרב לקבל את נימוקיו של הנהג אותם שמע. "אני בטוח שהנהג הדורס הרג אותם במכה הראשונה. אם הוא היה עוצר, המשאית השנייה לא הייתה פוגעת בהם שוב. אני לא מאמין לסיפורים שהוא 'ברח מפחד'. איפה בתי המשפט? נמאס כבר. אדם שבורח - שיישב כל החיים במאסר, גם אם הוא היה האיש הטוב ביותר בעולם. בתי המשפט מקלים עם עבריינים, ולא רק בגלל תאונות דרכים. הנהג רצח שלושה אנשים וברח".

קריאף סיפר כי הוא לא מצליח לעכל את מותם של בנו הצעיר ושל כלתו שהייתה בהריון מתקדם. "אי אפשר לדבר עליהם בכמה דקות. הם היו זוג שאהבו אחד השני, וחיכו לילד הזה. גם אני חיכיתי כבר לילד הזה שיבוא, כי כל כך אהבתי אותם. הם גרו אצלי מאז החתונה כדי שיחסכו לבית חדש. אמא שלי נקברה לפני חודש וחצי, וככה הלכו לי ארבעה אנשים, הם כבר חסרים לי, אני מתגעגע אליהם". קריאף העביר בדמעות מסר לכל הנהגים, ואמר כי "אם דבר כזה (תקר בגלגל) קורה, צריך לזוז הצידה כמה שיותר. הנהגים מטורפים. לא מעניין אותם, גם אם הם רואים רכב שעומד בצד. עדיף להזמין גרר, אל תטפלו (בעצמכם) באוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully