וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שפגע בבני הזוג בכביש 4 הסגיר עצמו למשטרה

תושב יפו, בן 31, הסגיר את עצמו במהלך הלילה למשטרת רחובות והודה כי הוא נהג המשאית שפגע בבני הזוג קריאף וברח. "מהפחד נבהלתי וברחתי", סיפר. הוא יובא הבוקר להארכת מעצר.

הנהג החשוד שפגע אתמול בבני הזוג חי זיזי ושני קריאף והרגם סמוך למחלף יבנה בכביש מספר 4 הסגיר עצמו הלילה (שני) למשטרה. הנהג, תושב יפו בן 31, אב לשני ילדים, נחקר במשטרת רחובות, נעצר והוא יובא הבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

הנהג הגיע לתחנת מלווה באביו ובקרוב משפחה נוסף. בחקירתו סיפר החשוד כי הבחין בדמות על הכביש, אך פגע בה לפני שהספיק להגיב. הוא עצר את המשאית, הבחין בפגוע, אך נבהל ונכנס למשאית ונמלט. "מהפחד נבהלתי וברחתי", אמר לחוקרים. הוא הוסיף כי כששב לעבודתו לא הצליח לתפקד ולכן הלך לביתו. הוא ראה את הפרסומים בתקשורת, ואז רק הבין שפגע בשני בני אדם. "לקח לי זמן לעכל ולהבין שאני צריך להסגיר את עצמי", אמר.

בסיום החקירה צוות של המשטרה נסע לביתו של החשוד, שם נמצאה משאית ועליה סימני פגיעה, שתאמה את תיאורי עדי הראייה של התאונה. ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ברונו שטיין, סיפר הבוקר בראיון לקול ישראל, כי פעילות מודיעינית של היחידה המרכזית הובילה אל אביו של החשוד, וכי רכז המודיעין היה עימו בקשר והמליץ לו להפציר בבנו להסגיר עצמו.

על פי החשד פגע הנהג אתמול במשאיתו בבני הזוג כאשר השניים יצאו מרכבם על מנת לתקן תקר בגלגל. שני הייתה בהריון מתקדם והשניים שבו מבדיקות הריון. בני הזוג סיימו את הבדיקה ויצאו בדרכם לבילוי בחולון. בכביש 4, סמוך לגשר יבנה, גילו בני הזוג תקר בצמיגי רכבם. כשיצאו לתקנו, נדרסו למוות, על פי החשד על ידי משאית שנהגה נמלט מהמקום.

קרובי משפחתם של השניים סיפרו כי הם אהבו מאוד לבלות. לפני שבוע שהו באילת וזמן קצר קודם לכן שבו מחופשה בברצלונה. בכיסיהם נמצאו כרטיסים להופעה של הזמר עופר לוי, מחר בקיסריה. כשהידיעות על מותם קיבלו אישור רשמי, נסע אביו של חי זיו אל הוריה של שני לאשקלון, כדי לבקש את רשותם לקבור את שניהם ביחד, זו לצד זה, בקריית מלאכי. לדבריו, השניים בילו את כל זמנם ביחד, מאז הכירו במהלך שירותם הצבאי והתחתנו בנובמבר האחרון.

עוד בנושא:

נדרסו בדרך מבדיקות הריון: "הרגת שני יהלומים"
חשד לפגע וברח: גבר ואישה הרה נהרגו מפגיעת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully