וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר קרן המטבע שוחרר ממעצר - "התיק בעייתי"

אחרי הפרסומים כי אמינותה של החדרנית שהתלוננה כי דומיניק שטראוס-קאהן תקף אותה מינית מוטלת בספק, שחרר בית המשפט את שטראוס-קאהן ממעצר. דרכונו נשאר בידי הרשויות

יו"ר קרן המטבע העולמית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, שוחרר אמש (שישי) ממעצר הבית בו היה נתון ללא הפקדת דמי ערבות, אם כי דרכונו נשאר בידי הרשויות. השחרור ממעצר הבית התאפשר בשל ערעור אמינותה של חדרנית המלון שהתלוננה נגד שטראוס-קאהן כי ניסה לאנוס אותה.

עוד על דומיניק שטראוס-קאהן:

משפט שטראוס-קאהן: "החדרנית נמצאה לא אמינה"
אישום בגין ניסיון אונס הוגש נגד שטראוס-קאהן
בדיקה אישרה: DNA של שטראוס-קאהן על המתלוננת

בבוקר פרסם עיתון הניו יורק טיימס כי התביעה נגד שטראוס-קאהן, נמצאת על סף קריסה. לפי הדיווח, החוקרים חשפו "חורים" גדולים באמינותה של המתלוננת. על אף שבבדיקות הזיהוי הפלילי נמצאו ראיות המעידות באופן חד משמעי על קיום מגע מיני בין שטראוס-קאהן ובין החדרנית, החלו לעלות ספקות מצד התביעה במשפט באשר לדברי החדרנית, הן ביחס לנסיבות מקרה התביעה והן ביחס לעצמה. לפי הדיווח, נראה כי מאז הגשת התביעה, החדרנית שיקרה לאורך כל הדרך. על כן, צפויה התביעה לומר כי "התגלו בעיות עם התיק", על בסיס הגילויים החדשים שמצאו החוקרים.

בתוך כך, השבוע נבחרה לתפקיד ראש קרן המטבע הבינלאומית שרת האוצר של צרפת, כריסטין לגארד, במקומו של שטראוס-קאהן. בכניסתה לתפקיד אמרה כי "על היו"ר הנכנס להשתמש בכאב כדי להוכיח לעולם שהארגון הנהדר הזה אינו מונהג רק במונחים של מומחיות, אלא גם מתוך ערכים של יושר ומוסר עבודה".

עדכון ראשון: 20:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully