וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוען נהרג בגליל, הולך רגל נדרס למוות בפ"ת

אריאל נוי

30.6.2011 / 22:06

רוכב האופנוע, בן 20 מבית ג'אן, ככל הנראה התנגש חזיתית במעקה הבטיחות. באותה שעה מת מפצעיו הולך רגל בן 50 שנפגע מוקדם יותר מאוטובוס כאשר חצה כביש בפתח תקווה ברמזור ירוק

הדרכים גבו את חייהם של שני בני אדם נוספים: רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו מבית ג'אן נהרג הערב (חמישי) בסמוך לצומת כוח בגליל. מחקירה ראשונית של האירוע עולה, כי הצעיר איבד שליטה במהלך הנסיעה והתנגש חזיתית במעקה הבטיחות. כוחות של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

במקביל, מת מפצעיו הולך רגל בן 50 שנפצע מוקדם יותר הערב מפגיעת אוטובוס בצומת הרחובות הסיבים וז'בוטינסקי בפתח תקווה. הוא פונה לאחר הפגיעה לבית החולים בילינסון בעיר במצב אנוש, שם מת מפצעיו.

מפקד אגף התנועה של מרחב השרון, רב פקד דוד בר חנין סיפר לוואלה! חדשות, כי האוטובוס, שנסע מרמת גן לפתח תקווה פגע בהולך הרגל כשהוא חצה את הכביש במעבר חצייה כשאור הרמזור היה ירוק. "אנו חוקרים את הנושא", אמר בר חנין, "הנהג טען כי הוא נסע באור ירוק. כל כיווני החקירה נבדקים וכן נחקרים עדים רבים שהיו בזירת האירוע.

תאונה נוספת אירעה גם בבאקה אל-גרבייה. ילדה בת שבע נפצעה באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה ביישוב. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו אותה, כשהיא מונשמת, לבית החולים הלל יפה בחדרה.

עוד בנושא תאונות הדרכים:
נער בן 13 נדרס למוות בכניסה ליישוב עלי
גבר נפצע קשה ואשתו ההרה נפצעה קל בתאונה בנשר
בן 21 נהרג בהתנגשות רכבו במעקה בטיחות בכביש 65

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully