וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בוחבוט החליט לא להתמודד לראשות העבודה

פנחס וולף

30.6.2011 / 17:22

לאחר תקופה של התלבטות, יו"ר מרכז השלטון המקומי החליט שלא להגיש את מועמדותו. כעת הוא מתלבט למי ייתן תמיכתו. ח"כ הרצוג הגיש מועמדותו: "נמאס מפלגנות והשמצות"

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, החליט היום (חמישי) באופן סופי שלא להתמודד על ראשות מפלגת העבודה. מקורביו אמרו לוואלה! חדשות כי "מה שהיה חשוב לשלמה מההתחלה זה לא העניין האישי שלו, אלא חשיבותה של מפלגת העבודה, גיוס אנשים חדשים למפלגה. כעת הוא יהיה דמות מרכזית במפלגה".

בתקופה האחרונה נפגש בוחבוט עם ארבעה מתמודדים אחרים, ח"כ יצחק הרצוג, ח"כ עמיר פרץ ח"כ שלי יחימוביץ' ועמרם מצנע, ועם זאת הוא טרם החליט במי יתמוך. מקורבי בוחבוט חשפו לראשונה בוואלה! חדשות בתחילת החודש כי הוא מתחבט בנושא המשך מועמדותו לראשות המפלגה.

שאר המתחרים הגישו מועמדותם

בתוך כך, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, מלווה בחבורת צעירים, הגיש בצהריים את מועמדותו לראשות המפלגה למזכ"ל חיליק בר. הרצוג התייחס לחילופי הדברים וההשמצות בין המועמדים לראשות העבודה ואמר כי "לחברי המפלגה נמאס מפלגנות והשמצות. עם כל הכבוד, המפלגה חשובה יותר מספינים ויצירת כותרות שמועמדים יוצרים לטובתם האישית. אני לא מתכוון לקחת חלק במשחק השקוף של מי יותר פרובוקטיבי. אני מתכוון לנצח את הבחירות ולאחד את השורות. כדאי שהמועמדים ינהגו באחריות ויפסיקו את ההתכתשות שתחזיר אותנו לימי מפלגת העבודה שכולנו רוצים לשכוח".

גם ח"כ שלי יחימוביץ הגישה אחרי הצהריים את טפסי המועמדות הרשמיים להתמודדות על ראשות המפלגה. "אני בטוחה ביכולתי להחזיר את מפלגת העבודה למקומה הטבעי והראוי כמפלגה סוציאל-דמוקרטית וגאה להיתמך בידי ציבור גדול, חופשי ואידאולוגי, המאמין כי ניתן להשיב את אמון הציבור במפלגה ולהובילה בחזרה אל הנהגת המדינה", אמרה יחימוביץ'.

אתמול הגיש את מועמדותו איש העסקים אראל מרגלית. לדבריו, "הגיעה העת להנהגה חדשה במפלגת העבודה, שתתייצב מול נתניהו ותילחם בו בעוצמה".

אישור סופי על מועמדותם של המגישים יינתן בשבוע הבא למועמדים על ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, הד"ר רענן כהן. הבחירות לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה יתקיימו בחודש ספטמבר.

עוד על הבחירות בפלגת העבודה:
במטה מצנע תוקפים: "שום שד עדתי, דבריו עוותו"
מג'אדלה: השמצת המתפקדים הערבים בעבודה - גזענות
יחימוביץ': "החשש לאי סדרים במפקד - צל על המפלגה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully