וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה: מחיר הקוטג' לצרכן יירד ל-5.9 שקלים

עדי דברת-מזריץ

29.6.2011 / 15:21

החברה מסרה כי תמכור את הקוטג' בנקודות המכירה ב-4.55 שקלים במקום ב-5.2 שקלים. זהבית כהן ואריק שור: "הצרכן הישראלי אמר את דברו"

תנובה ממצמצת ראשונה: החברה הודיעה על הוזלת מחיר הקוטג', למרות הבטחותיה של זהבית כהן כי החברה לא תוריד את מחירי הקוטג' עד סוף השנה. לדברי החברה, במקום למכור את הקוטג' לנקודות המכירה במחיר של 5.2 שקלים, תמכור אותו במחיר של 4.55 שקלים. לדברי החברה, המהלך יאפשר להעמיד את המחיר המומלץ לצרכן לקוטג' על 5.9 שקלים.

בתוך כך הודיעה תנובה, כי היא שומרת על התחייבותה שלא להעלות את מחירי מוצריה עד לסוף 2011.

אריק שור, מנכ"ל תנובה וזהבית כהן, מנכ"ל קרן אייפקס ישראל: "הצרכן הישראלי אמר את דברו והוכיח את היכולת שלו לחולל שינוי חסר תקדים במדינה".

שור מסר כי "מאז פרצה המחאה חזרנו ואמרנו שאם כל החוליות בשרשרת (הרפתנים, המחלבות, רשתות השיווק והמדינה) יתרמו את חלקם, ניתן יהיה להוזיל את מחיר הקוטג'. אנו קוראים לרפתנים ולמדינה, ולכל הרשתות שעדיין לא הורידו את המחיר, לתרום את חלקם, על מנת שמחיר הקוטג' יעמוד על 5.90 שקלים לאורך זמן.

"הופתענו מעוצמת המעורבות הרגשית של הציבור כלפי תנובה והקוטג'. זו הפעם הראשונה שמהלך מסוג זה מתרחש במשק הישראלי. אנו מבינים שהקוטג' מסמל את המאבק הציבורי והתסכול של הציבור מיוקר המחייה ומהתייקרות מחירי המזון. זו תופעה כלל עולמית ואנו עוקבים מקרוב אחר הניסיונות להביא לריסון עליית מחירי המזון בעולם. בשל עלייה לא מידתית במחירי חומרי גלם בכל העולם ובישראל, נדרשים כלים חדשים מצד כל השחקנים, על מנת שהציבור לא ייפגע ממחירי המזון שמתייקרים כתוצאה מכך. כשם שמדינות אחרות מתמודדות עם ההתייקרות הבלתי נמנעת של מחירי המזון, כך גם ממשלת ישראל תצטרך לתת פתרון לבעיה שעלולה להחריף בשנים הקרובות".

זהבית כהן, מנכ"ל קרן אייפקס ישראל, בעלת השליטה בתנובה: "כל היצרנים והרשתות בישראל פותחים היום עידן חדש במערכת היחסים עם הצרכנים. גם אנחנו נקדיש זמן ומשאבים לעידן הזה".

עוד באותו נושא:
התגובה למחאה: שורת מבצעים על קוטג' ברשתות
מחאת הקוטג' מתרחבת: על הכוונת - מעדני החלב
בתמ"ת שוקלים: הקוטג' יוזל בכ-1.5 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully