וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפל בהוסטל אנס מטופלת בת 18, שנדבקה באיידס

גלעד גרוסמן

28.6.2011 / 16:58

מאיר אבוהי הורשע באונס הצעירה הלוקה בשכלה כי התרגז לאחר שמשכה בבגדיו. הוא הורשע גם בביצוע מעשים מגונים במטפלת במוסד, לאחר שנהג להתבונן במטופלות מתקלחות

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (שלישי) את מאיר אבוהי, מטפל סיעודי בהוסטל במרכז הארץ, באונס של חוסה לוקה בשכלה כבת 18, שאף נדבקה באיידס. כמו כן הורשע אבוהי בביצוע מעשים מגונים במטפלת אחרת במוסד.

על פי כתב האישום שהוגש נגד אבוהי, בשנים 2002-2004 הוא עבד כמטפל סיעודי במוסד. במהלך אותה תקופה, במועד שאינו ידוע, ניגשה אליו אחת החוסות, כבת 18, ומשכה בבגדיו מספר פעמים. הוא כעס עליה, הרים אותה על ארונית ואנס אותה. לפני ארבע שנים חלתה הצעירה ואושפזה בבית החולים "בילינסון", שם נמצא כי היא חולה באיידס.

בנוסף, הוא הואשם בכך שנהג להיכנס למקלחת במוסד בזמן שאחת המטפלות רחצה את החוסות ולהביט בהן ערומות. הוא נהג לומר למטפלת כמה שהחוסות רזות ויפות, ובהמשך החל ללטף את החזה של המטפלת ואת ישבנה. כמו כן, הוא נגע בשדיה מספר פעמים נוספות.

ליטף את חזה? של המטפלת

הפרשה נחשפה בעקבות גילוי מחלתה של החוסה ולנוכח מסקנת גורמי המקצוע כי הדבר יכול לנבוע רק מקיום יחסי מין בכפייה. אבוהי זומן לחקירה, הכחיש את החשדות נגדו אולם לאחר מכן הודה ואף שיחזר את המעשים. בהמשך הוא חזר בו מהודאתו, וטען כי מסר את ההודאה רק כי החוקר הבטיח לשחררו לחגיגת הבר-מצווה של בנו. זאת, למרות שהודה בדברים גם פעם נוספת לאחר האירוע.

השופטים קבעו כי לא הוכח מעבר לספק סביר כי הנאשם הדביק את החוסה באיידס, אולם הזן שבו נדבקה, הזהה לזן שנושא אבוהי, מחזק את הטענות נגדו. עוד קבעו כי התנהגותו הפסולה במוסד והודאותיו מוכיחות את אשמתו.

עוד בנושא:
אישום: שכב עם נערים שהכיר באינטרנט והפיץ איידס
אישום: מנהל מוסד גמילה מרחובות אנס מטופלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully