וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאז מעצר הרב ליאור: מכירות "תורת המלך" עלו

יהושע בריינר

28.6.2011 / 16:21

מכירות הספר שעורר את הסערה הגדולה והביא למעצרו של הרב דב ליאור גורמות נחת למחברו, הרב יצחק שפירא. "בעזרת ה' נצליח להציג איך לפי תורת המלך צריכה להיות ההתנהגות המעשית בעזה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

המהומה סביב מעצרו של הרב דב ליאור תורמת למכירות הספר שעורר את הסערה הגדולה - "תורת המלך". הסערה סביב הספר, הדן בין היתר בדיני הריגת גויים ומתיר לכאורה הרג של פלסטינים, הביאה למכירת אלפי עותקים נוספים ממנו.

ישיבת "עוד יוסף חי", שבראשה עומד הרב יצחק שפירא שחיבר את הספר, פירסמה הבוקר (שלישי) כי בעקבות העלייה במכירות צפוי הספר לצאת במהדורה שלישית.
המדינה החליטה לאחרונה להפסיק את העברת התקציבים לישיבה בעקבות הספר ולאור החשדות כנגד תלמידיו של שפירא במעורבות במעשי "תג מחיר", ובהם גם שריפת מסגדים.

עוד על פרשת מעצר הרב דב ליאור:
משרד המשפטים על מעצר ליאור: "איש אינו מעל החוק"
בימין סימנו את האחראי למעצר ליאור: "ניצן - אויב התורה"
הרב ליאור: "לא זקוקים לאישור הקומיסר לפרסום ספרים"

"לכתוב דברים בהירים וגם ליישם אותם"

הרב שפירא פירסם הבוקר הקלטה באתר "הקול היהודי", המזוהה עם תלמידיו, ובו תגובה ראשונה על מעצרו של הרב ליאור. שפירא נראה בסרטון מרוצה מכך שהאירועים הביאו להרחבת התפוצה של הספר.

"רכישות הספר עולות וייתכן ונוציא מהדורה נוספת", אומר שפירא בסרטון, "בסיעתא דשמיא (בעזרת ה' - י.ב) נצליח להציג איך לפי תורת המלך צריכה להיות ההתנהגות המעשית - כגון איך מתייחסים לבעיה שיש בעזה לפי ההלכה". שפירא סיים את דבריו באומרו כי "הקב"ה יסייע בידינו לכתוב דברים בהירים וגם ליישם אותם".

לפניות לכתב:
joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully