וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 85 ניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד

קובי מנדל

26.6.2011 / 13:49

תושב זכרון יעקב נאשם כי ניסה לרצוח את אשתו לאחר שזו חזרה בה מסיכום ביניהם לפיו אם יחלה אחד מהם, יתאבדו ביחד. הוא ניסה לחנוק אותה, חבט בה ודקר אותה, ובלע נוגדי דיכאון

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד גבר בן 85, תושב זכרון יעקב, הנאשם כי ניסה לרצוח את אשתו בת ה-80, לאחר שזו חזרה בה מסיכום בין השניים לפיו אם יחלה אחד מהם במחלה סופנית, הם יתאבדו. על פי כתב האישום, לפני כחודש, בעת ששכבה האישה במיטתם המשותפת, ניגש אליה בעלה והחל לחנוק אותה באמצעות כרית. כאשר ראה שאינו מצליח לחנוק אותה למוות, ניגש הקשיש לחדר העבודה שלו והביא עמו חפץ עשוי אבן, עמו חבט בראשה ובפניה, תוך שהוא מושך בשיערה. המתלוננת ניסתה להתנגד וצעקה לעזרה.

על פי כתב האישום, בשלב זה, ניגש הנאשם אל המטבח, הצטייד בסכין, שב אל המתלוננת ודקר אותה בצווארה. בהמשך, הוא בלע כמות גדולה של כדורים נגד דיכאון. לאחר מכן, הודיע הנאשם לילדיו על שעשה, ואחד מהם הזעיק את מגן דוד אדום והמשטרה, וכך ניצלו חיי השניים.

"אין ספק שהפעילות המהירה של השוטרים הביאה להצלת חיי בני הזוג ובכך נמנע למעשה אירוע רצח בתוך המשפחה", אמר מפקד תחנת זכרון יעקב, סגן ניצב איתן משה לוואלה! חדשות, בזירת האירוע. בית המשפט הותיר על כנו את צו איסור פרסום פרטי הנאשם ואשתו, וכן קבע כי לדיון הבא יגיש הפסיכיאטר המחוזי את חוות דעתו בעניין כשירותו של הנאשם לעמוד לדין.

עוד באותו נושא:
חשד לניסיון רצח והתאבדות: בעל שיסף גרון אשתו
שני קשישים נמצאו ירויים בביתם בראש העין
חשד בקריית אתא: גבר רצח את אשתו והתאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully