וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 13 נדרס למוות בכניסה ליישוב עלי

יהושע בריינר ורמי שני

26.6.2011 / 0:07

מחקירה ראשונית עולה כי הנער בילה עם חבריו במעיין סמוך, כאשר בדרכם חזרה לביתם חצה הנער את הכביש ונפגע מרכב חולף. מוקדם יותר נפצעה ילדה באורח בינוני לאחר שנפגעה מקלנועית

מעיין אושפיזאי, נער בן 13 מההתנחלות עלי שבשומרון נהרג אמש (שבת) לאח שנפצע מפגיעת מכונית, כשחצה את כביש מספר 60 בכניסה ליישוב. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לו טיפול, אך נאלץ לקבוע את מותו. כוחות המשטרה עצרו לחקירה את הנהג הפוגע שהינו פלסטיני, לאחר שניסה להימלט מהמקום.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אושפיזאי בילה עם שניים מחבריו במעיין סמוך, כאשר בדרכם חזרה לביתם חצה הנער את הכביש ונפגע מרכב חולף. אביו הוא רב במכינה הקדם צבאית בעלי.

מוקדם יותר נהערב פצעה ילדה בארח בינוני, כשנדרסה על ידי קלנועית בקיבוץ משאבי שדה שבנגב. מבדיקה ראשונית עולה, כי מדובר בקלנועית של אישה נכה שהושארה ככל הנראה ללא השגחה, וילד שעלה עליה, החל לנסוע עד שפגע בילדה. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב בינוני.

לאותו בית חולים פונה הערב גם גבר במצב קשה הסובל מפגיעת ראש, לאחר שהתהפך עם המכונית בה נסע בכביש שבין להבים לצומת שוקת. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק אליו, טיפל בו ופינה אותו לבית החולים. עוד קודם לכן נפצע רוכב אופנוע, שהתהפך עם רכבו במעלה עקרבים. גם הוא פונה במצב קשה לבית החולים.

הקטל בכבישים נמשך - עוד תאונות שאירעו לאחרונה:
גבר נפצע קשה ואשתו ההרה נפצעה קל בתאונה בנשר
צעיר נהג ללא רישיון וקסדה על קטנוע בי-ם ונהרג
3 הרוגות ופצוע קשה בתאונה ליד שילה בשומרון

(עדכון ראשון: 22:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully