וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון סורי: "המשבר במדינה הסתיים, המזימה נחשפה"

ניר יהב

25.6.2011 / 9:17

מאמר בעיתון הממסדי הסורי "תישרין" טוען כי "העם הסורי הצליח לזהות את המזימה נגדו, להפסיק אותה ולהמשיך לשלב המתקפה הנגדית". אתמול נהרגו 15 מפגינים

עשרות מפגינים ממשיכים להיהרג בסוריה מדי שבוע מאש כוחות הביטחון, אך השלטונות טוענים שהמשבר בסוריה נגמר וכי אפשר להמשיך הלאה. במאמר מערכת שהופיע הבוקר (שבת) בעיתון הממסדי הסורי "תישרין", נכתב: "כעת אפשר לומר בבירור שהמשבר בסוריה הסתיים, וכל ה'זנבות' הללו שנשארו אין להם שום משמעות עבור הסורים שהצליחו לחשוף את המזימה (נגד סוריה – נ.י), להפסיק אותה ולהמשיך הלאה לשלב המתקפה הנגדית תוך ביצוע הרפורמות".

פליטים סורים בטורקיה, יוני 2011. רויטרס
"המציאו סיפור על פליטים, שכעת מדברים רק עליו"/רויטרס

כותב המאמר, המיישר קו עם משטרו של הנשיא בשאר אסד ומייצג את עמדתו, מבהיר למדינות העולם כי הגיע הזמן להפסיק להמציא דיווחים ולהודות שהמשבר בסוריה הסתיים. "אלו שבחו"ל הבינו למעשה שהמשחק נגמר אבל הם מתקשים להודות בתבוסה. על כן, בימים האחרונים הם המציאו שורה של אירועים ולאחר מכן גם ניפחו אותם באופן שמעיד על הייאוש והעצבנות שבו הם שרויים ועל כך שאיבדו את השכל הישר", כתב.

.עוד על המהומות בסוריה:

המהומות בסוריה: "צלפים יורים מהגגות, 15 נהרגו"
סוריה: למרות ניסיונות הפיוס, הרג המפגינים נמשך
הרחוב הסורי מאוכזב מאסד: "לא לדיאלוג עם הרוצח"

אתמול: 15 הרוגים

לדברי העיתון, האזרחים בסוריה יודעים היטב מה קרה במדינה בחודשים האחרונים, דהיינו כנופיות טרור שניסו להטיל אימה על כולם ולא מאבק נגד המשטר. "זה היה ברור בג'יסר א-שורור, לדוגמא, כשהחמושים הפחידו את התושבים ואילצו אותם לעקור מבתיהם לפני שהצבא נכנס לאזור. לאחר מכן הם המציאו סיפור על פליטים, שכעת מדברים רק עליו".

"צריך לזכור שסוריה עצמה קיבלה לשטחה מיליון וחצי פליטים עירקים מבלי להקים רעש על כך", נכתב עוד. "האם זה לא אומר שכל סיפור הפליטים הסורים הוא חלק מהמזימה נגד סוריה?". לסיכום פונה העיתון לכל אלו ש"דאגו לחופש של הסורים" ומבהיר להם כי "המשבר הסתיים" וכי אסור להאמין לכל "שמשדרים ערוצי הלווין שמעודדים מלחמת אחים".

אתמול נורו למוות 15 בני אדם על ידי כוחות הביטחון הסוריים במהלך ההפגנות שנערכו בערים השונות במדינה, כך דיווחה רשת "אל-ערביה". עוד דווח, כי מספר קצינים וחיילים ערקו מצבא סוריה בעת חילופי אש עם מפגינים בשכונת אל-כסווה שבדמשק. הטלוויזיה הסורית הרשמית הכחישה את הדיווחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully