וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: דורון ברזילי - יו"ר לשכת עורכי הדין

גלעד גרוסמן

22.6.2011 / 9:29

אחרי 12 שנים בהן שלטה סיעת "לשכה אחרת" בלשכת עורכי הדין, הביס עו"ד דורון ברזילי את היו"ר המכהן יורי גיא רון, כשגרף 50% מהקולות. נציגו גם זכה בראשות מחוז תל אביב

על פי תוצאות לא רשמיות, עורך הדין דורון ברזילי, יו"ר ועד מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין, ניצח את יו"ר הלשכה המכהן, עורך הדין יורי גיא רון, בבחירות לראשות הלשכה שנערכו אתמול (שלישי). כ-15 אלף מתוך 48 אלף בעלי זכות הבחירה לקחו חלק בבחירות. ברזילי גרף 7,500 קולות, בעוד שבגיא רון בחרו 6,100 עורכי דין.

בכך הפסידה סיעת "לשכה אחרת" את ראשות הלשכה לאחר 12 שנות שלטון, ארבע שנים בראשות גיא רון ושמונה שנים בראשות עורך הדין שלמה כהן. "לפנינו עוד עבודה רבה, אני מברך את כל המועמדים שניצחו וגם את אלו שהפסידו", אמר הבוקר (רביעי) ברזילי.

"לשכת עורכי הדין יכולה להתפאר בכך שאלפי עורכי דין לקחו חלק בהליך דמוקרטי מכובד", הוסיף. "זה הזמן לאחד את השורות ולהניח את המחלוקות מאחור. אני אהיה ראש לשכה של כולם. לפנינו אתגרים מורכבים ובכדי שנוכל להם יש לבנות מחנה מאוחד אל מול המשימות שלפנינו".

בקרב על ראשות מחוז תל אביב, המחוז הגדול בארץ, זכה נציגו של ברזילי, עורך הדין אפי נווה. על פי המסתמן, נציגי סיעה אחרת זכו בראשות שאר הוועדים.

עוד בנושא:
היום ייערכו בחירות למוסדות לשכת עורכי הדין
עתירה: לבטל את בחינות ההסמכה לעריכת דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully