וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרפל שוחח עם הוריו: "מתייחסים אלי יפה"

ניר יהב

21.6.2011 / 9:30

במצרים מדווחים כי הצעיר הישראלי-אמריקאי שעצור במצרים בחשד שריגל לטובת המוסד, שוחח ארוכות עם הוריו על תנאי מעצרו. גורמים במצרים הכחישו כי יש הסכמה על עסקה לשחרורו עם ישראל

הצעיר הישראלי-אמריקאי, אילן גרפל, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לריגול לטובת המוסד, שוחח במשך 50 דקות עם הוריו בארצות הברית וסיפר להם שהמצרים מתייחסים אליו בצורה אנושית וחוקית – כך דיווח הבוקר (שני) העיתון המצרי "אל-אהראם". על פי העיתון, הפרקליטות במצרים חידשה אתמול את חקירתו של גרפל, זאת לאחר שמונה לו סנגור חדש לאחר שהקודם התפטר.

העיתון דיווח עוד כי הפרקליטות במצרים אפשרה לגרפל לשוחח בטלפון עם בני משפחתו בארצות הברית והוא וסיפר להם מה עובר עליו. לדברי העיתון, גרפל אמר להוריו כי לא אונה לו כל רע במהלך מעצרו וכי נעצר באופן חוקי. עוד אמר להם כי קציני המודיעין הכללי המצרי מתייחסים אליו יפה, "מספקים לו כל מה שהוא צריך וחקירתו מתנהלת על פי החוק".

גורם משפטי בכיר הכחיש בפני העיתון כי הושגה הסכמה לבצע עסקה עם ישראל, במסגרתה מצרים תשחרר את גרפל בתמורה לכך שישראל תשחרר שלושה אזרחים מצרים הכלואים בישראל. "הדיווח חסר בסיס ואיננו יודעים על כך דבר", אמר. עוד אמר כי השגרירויות הישראלית והאמריקאית לא שיגרו עורך דין על מנת להגן על גרפל.

כאמור, לפני שבוע דווח במצרים כי ישראל הציעה לשחרר את אילן גרפל בתמורה לשחרורם של שלושה אזרחים מצרים העצורים בישראל באשמות שונות. לפי הדיווח, מצרים עדיין שוקלת את ההצעה וטרם החזירה תשובתה בעניין.



כתבות נוספות בנושא:

דיווח: ישראל הציעה למצרים עסקה לשחרור גרפל
משפחות האסירים הפלסטינים: לא לשחרר את גרפל
במצרים מתעקשים: יש עדויות חותכות שגרפל קשור למוסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully