וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ בנתניה: "נגנבו טלוויזיות וכסף מהדירות"

אריאל נוי ואיילה חננאל

18.6.2011 / 18:53

אם לא די בכך שבתיהם נהרסו וחלקם אף נפצעו בפיצוץ בלון הגז בנתניה, תושבי הבניין שנהרס סיפרו כי מכשירי חשמל וכסף מזומן נגנבו מהבתים. "גם ככה נשארנו בלי כלום. אין להם לב?"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק)

אין גבול לרשעות: תושבים מהבניין שנפגע בפיצוץ בלון הגז בנתניה בליל חמישי, בו נהרגו ארבעה בני אדם ונפצעו עשרות נוספים, סיפרו כי מחלק מהבתים נבזזו מכשירי טלוויזיה וכסף מזומן שהושאר בדירות. "איך אנשים יכולים לעשות דבר כזה? אין להם לב? גם ככה נשארנו בלי כלום", סיפר אחד הדיירים. שכנו הוסיף: "גנבו לי 2,300 שקל במזומן. למי אני אתלונן? גם ככה השוטרים נמצאים פה אבל לא הרגישו בגניבה".

במשטרה הדגישו כי כבר מספר שעות לאחר סיום פעולות החילוץ, גודר השטח ואובטח על ידי קצין משטרה וחמישה שוטרים. במקביל, ערכו אתמול 80 שוטרים יחד עם מפקד מרחב השרון תנ"צ שמעון שומרוני, סריקות ברחבי בתי העסקים והדירות במתחם, ואספו משם חפצים ודברי ערך שתויגו ואוכסנו במשטרת נתניה במטרה למנוע ביזה. המשטרה אף הזמינה את הדיירים לבדוק אם חפציהם מאוכסנים בתחנת משטרת נתניה.

עוד על פיצוץ בלון הגז בנתניה:
תושבים ליד הפיצוץ בנתניה נדהמו: רכביהם נקנסו
הפצועים משחזרים: "הקירות נפלו, אנשים עפו באוויר"
רגע פיצוץ בלון הגז בנתניה בתיעוד וידיאו

גיא גולן, בעליהן של שתי מסעדות הפועלות במקום כבר 30 שנים הביע תקווה שעיריית נתניה תסייע לעסקים שנפגעו בפיצוץ. "שילמנו ארנונה והיינו נאמנים במשך 30 שנה ואני מקווה שהפעם ילכו לקראתנו. אני סומך על ראש העיר בעיניים עצומות שהיא אכן תעזור לנו". לדבריו, האסון אירע בתקופה בה מתעוררת התיירות בעיר ויהיו לכך השלכות חמורות על העסקים באזור. "הלכה העונה ואין מי שיפצה אותנו כרגע, אנחנו צריכים לדאוג למשפחות ולהביא אוכל, לא יודע למי לפנות ומה לעשות". גולן, ששהה במסעדה בזמן הפיצוץ אמר כי הפיצוץ היה "מחריד כמו פצצת אטום".

מרים מימון, שלה ולבעלה משרד עורכי דין באזור, סיפרה ששניהם קיבלו את ההודעה על הפיצוץ בזמן שבילו באירוע. "בעלי סיפר לי על הפיצוץ וחשבתי שאולי הוא שתה קצת יותר מדי אבל מאז אנחנו במפולת רגשות. לדבריה, היא ובעלה מנסים כעת לחלץ תיקים ומסמכים של לקוחותיהם. "להרבה מהלקוחות הגורל היה בידיים שלנו, אני מקווה שנוכל להפקיד בחזרה את האמונה והשירות שנתנו עד עכשיו".

אלי דלאל, ממלא מקום ראש עיריית נתניה, מסר לוואלה! חדשות כי הוקם חפ"ק באזור האסון שמורכב מנציגי רשויות הרווחה, המשטרה, וכמו כן כוחות אבטחה ששומרים על בניין המגורים כך שלא יגנבו משם דברים. "כבר היום הגיעו עשרה תושבים שלקחו ציוד מהדירות שלהם, עזרנו להם לאתר את הציוד". דלאל הוסיף כי בעירייה בוחנים כעת כיצד לפצות את תשובי הבניין, אלו שלהם דירות בבעלותם, אלו ששכרו דירות ואף לתושבי חוץ שרכשו דירות בבניין אך אינם מתגוררים בו באופן קבוע.

לפניות לכתב:
arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully