וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע: "רבע מטפסי המתפקדים בעבודה אינם כשרים"

רמי שני

18.6.2011 / 13:17

מצנע אמר כי כעת נעשית בדיקה לגבי האפשרות להכשרת הטפסים והוסיף "אני חושב שכל אחד שיכול להעריך מי הביא אותם, מעריך כרצונו". על אהוד ברק אמר: "אין מוקש שהוא לא עולה עליו"

המועמד לראשות מפלגת העבודה עמרם מצנע אמר היום (שבת) כי כ-25% מהטפסים שהוגשו על ידי מתפקדים חדשים במפלגה אינה כשרים. מצנע הוסיף כי כעת נבדק אם ישנה דרך להכשיר אותם. מצנע אמר בארוע "שבתרבות" שנערך בבאר שבע כי "אם פוליטיקה משמעה שחיתות, מתפקדים בעייתיים ורמאות, אז אני לא שם. אני לא יודע מי המועמדים שהביאו את הטפסים הלא כשרים. אני חושב שכל אחד שיכול להעריך מי הביא אותם, מעריך כרצונו".

מצנע העביר ביקורת קשה על שר הביטחון, אהוד ברק, ואמר כי "אני חושב שממשלת נתניהו-ליברמן-ברק מסכנת את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אני הייתי שנים ארוכות מתומכי ברק ועבדתי למען בחירתו לפחות פעמיים. אני אחד המאוכזבים ממנו. יש לו תכונות מדהימות אבל יש בעיה בחיבורים, אין מוקש שהוא לא עולה עליו. אברהם (בייגה) שוחט אמר, שמי שמעשיו נראים לציבור הזויים ובלתי ברורים, אי אפשר לחשוב שהוא אומר דברים אחרים בדלתיים סגורות".

עוד על הבחירות לראשות העבודה:
מצנע: ”רק אני אביא מנדטים מהליכוד ומקדימה”
אראל מרגלית לראשות העבודה: ”אביא הנהגה אחרת”
העבודה: שמונה ח”כים, שישה מתמודדים בפריימריז

"אני לקחתי אחריות ועזבתי"

גם על המתחרה המרכזי במרוץ לראשות המפלגה, עמיר פרץ, שהיה בין הפוקדים המובילים במפקד שנערך לפני כשבועיים, העביר מצנע ביקורת חריפה. "במדינת ישראל אומרים שדרוש ניסיון. האם ניסיונו של עמיר פרץ מכשיר אותו לחזור ולהיות שר ביטחון? זה הניסיון שמצפים ממנו? אני לקחתי אחריות ועזבתי. אבל מי שישב בכהונה והיה שותף למלחמה, שאני לא רוצה להזכיר את תוצאותיה, מועמד שוב. זה דבר נכון?", תהה מצנע.

הפוקדים הגדולים ביותר למפלגת העבודה הם עמיר פרץ, ואחריו בהפרש קטן - ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, כפי שנודע לוואלה! חדשות. הפוקדת השלישית בגודלה הינה ח"כ שלי יחימוביץ'. מנתונים רשמיים שמסר מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, עולה כי עד כה נספרו כ-50 אלף מתפקדים חדשים, וההערכה היא שלאחר שקלולים נוספים מספר החברים במפלגה, כולל הוותיקים, יעמוד על כ-70-80 אלף בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully