וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול באשקלון: אם ובנה התינוק נמצאו ללא רוח חיים

רמי שני

16.6.2011 / 0:01

גופותיהם של פליטה מאריתריאה ובנה התינוק נמצאו בדירה ברחוב אליעזר מילרוד באשקלון. במשטרה חושדים כי הבעל רצח את השניים והתאבד. שכנים: "לא שמענו שהיו להם בעיות"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק)

פליטה מאריתריאה בשנות ה-20 לחייה ובנה, תינוק כבן חודש, נמצאו אמש (רביעי) ללא רוח חיים בדירה ברחוב אליעזר מילרוד בדרום אשקלון. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעקו למקום קבעו את מותן של השניים. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. במשטרה חושדים כי פליט מאריתריאה שגופתו נמצאה אתמול הבוקר בחורשה סמוכה, הוא זה שרצח את האם ובנה ולאחר מכן שם קץ לחייו בתלייה. למשפחה נותרו עוד שני ילדים באריתריאה.

גבר רצח את אשתו ואת בנו התינוק בדירת מגורים באשקלון והתאבד. יוני 2011. שי מכלוף
המשטרה חושדת כי הבעל רצח את השניים בבוקר והתאבד. זירת הרצח, הערב/שי מכלוף

"קיבלנו הודעה מהמשטרה על כך שבדירה ברחוב מילרוד נמצאו אישה ותינוק ללא רוח חיים", סיפר דובר מרחב לכיש במגן דוד אדום, מקסים נזרי. "נכנסנו לדירה וגילינו מראות זוועה של אישה ותינוק, שנרצחו בדקירות סכין. ניסינו להציל אותם, אך נאלצנו לקבוע את מותם".

במשטרה חקרו מאז שעות הבוקר של אתמול את נסיבות מציאת גופתו התלויה של גבר אריתריאי על עץ בדרום אשקלון. סגן מפקד התחנה, רב-פקד אבי תובל, סיפר כי "אחרי שנמצאה גופת הגבר, בדקנו בעזרת קרוב משפחה את נסיבות המוות ובמהלך היום ניהלנו חקירה. בשעות הערב הגענו לדירה שבה נמצאו האם ובנה הפעוט ללא רוח חיים. ככל שידוע לנו, המשפחה נמצאת בארץ כשנה, הגבר הועסק בבניין. אנחנו חושדים כי הוא מעורב ברצח של האם ובנה".

תושבים ברחוב שבו התגוררו בני המשפחה, מביעים חשש מהעתיד לקרות. "אני לא יודעת איך אוכל לשלוח את הילדים שלי החוצה, אם יש כאלה שאין להם שום בעיה לקחת סכין ולתקוע אותם באנשים", סיפרה אישה המתגוררת בסמוך. אחד מחבריהם של בני הזוג אמר כי "מדובר בזוג שקט, ללא בעיות. ראיתי אותם כמה פעמים ולא שמעתי שיש להם בעיות".

עוד באותו נושא:

אתמול: גבר נורה למוות בדימונה

שלשום: אישה נורתה למוות בלוד

(עדכון ראשון: 22:41, 15.06.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully