וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרפל ב-2006: "רוצה לחזור ללבנון כתייר"

אילן גרפל, שנעצר במצרים בחשד לריגול, סיפר בראיון ב-2006 על הסיבות שהביאו אותו לעלות ארצה ולהתגייס לצה"ל. גרפל, שנפצע במהלך מלחמת לבנון ה-2, הביע תקווה לחזור לשם - ולא כחייל

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות: "5 עם רפי רשף, ערוץ 10")

אילן גרפל, הצעיר הישראלי שנעצר במצרים בחשד שריגל עבור ישראל, סיפר בראיון שהעניק לחדשות 10 במהלך מלחמת לבנון השנייה ב-2006 על הסיבות שהביאו אותו לעלות לארץ מארה"ב ב-2004 ולהתגייס לצה"ל.

גרפל נפצע בכתפו מרסיסים במהלך הלחימה ונזקק לשיקום. הוא הביע תקווה בראיון שישוב ללבנון בתור תייר ולא כחייל ואמר שהוא מעדיף שחבריו ללחימה ירוצו אליו לישראל במקום שהוא יעלה אליהם ללבנון.

אמו של גרפל, איירין, סיפרה היום (שני) לוואלה! חדשות על מעצר בנה. לדבריה, בנה שוהה במצרים מאז תחילת חודש מאי, במסגרת התנדבות בארגון בינלאומי שסייע לפליטים אפריקאים במצרים - עיסוק לו בחר להקדיש את חופשת הקיץ שלו, מלימודיו לתואר שני במשפטים באוניברסיטה באטלנטה, ג'ורג'יה.

איירין סיפרה כי שוחחה עם בנה וכי השיחה, שהתקיימה בתיווכה של השגרירות האמריקאית בקהיר, הייתה "קצרה ביותר", אך הסתיימה בתחושה כי מצבו של בנה סביר. "השגרירות האמריקאית איתרה אותו, והם התקשרו", סיפרה. "דיברנו אתו הבוקר, והוא נשמע טוב. הוא בסדר. זו הייתה הדאגה העיקרית שלי, כי היו לי סיוטים לגבי מה שהם עלולים לעשות לו. אבל הוא אמר שמתייחסים אליו יפה".

עוד על ה"מרגל" הישראלי שנעצר במצרים:
גרפל העצור במצרים שוחח עם אמו: "מרגיש טוב"
ה"מרגל" במצרים: אילן גרפל, עולה ששירת בצה"ל
כלי תקשורת במצרים: כך נראה "המרגל" הישראלי שנעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully