וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר אורן קורידו: "מדובר באדם חולה"

קובי מנדל

10.6.2011 / 15:49

הפדופיל אורן קורידו נעצר אמש לאחר שהפר את תנאי מעצרו כשהחזיק בטלפון סלולרי באמצעותו יוכל לגלוש באינטרנט. פרקליטתו: "אנחנו רוצים שהוא ישוקם ולא יסכן את החברה, ולזה אין מענה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד)

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (חמישי) ביומיים את מעצרו של הפדופיל אורן קורידו, שנעצר אמש לאחר שהחזיק בטלפון סלולרי באמצעותו יכול היה לגלוש באינטרנט, וזאת בניגוד לצו בית המשפט שקבע את תנאי שחרורו ממעצר. מחוץ לאולם הדיונים הלינה פרקליטתו של קורידו, עו"ד סיגל דבורי, על היעדרו של מנגנון שיקום ראוי לקורידו. "המדינה עדיין לא הרימה את הכפפה", אמרה דבורי, "אין מוסד לטיפול בעברייני מין מהסוג הזה. הוא אדם חולה, הוא ינסה ליצור שוב קשר באינטרנט, וייעצר שוב. ומה אנחנו עושים עם זה?"

עוד על פרשת קורידו:
פרקליטתו של קורידו: ”מחשבו לא מחובר לחשמל”
קורידו שוב נעצר: חומר פדופילי נמצא בביתו
שוב מסתבך: קורידו הפר תנאי מעצר הבית - ונעצר
כתב אישום נגד אורן קורידו: ירה חץ על צלם

"יצירת קשר עם קטינים איננה עבירה, גם אם אתה פדופיל", הוסיפה דבורי. "המצוקה שהוא נתון בה, הבדידות – היא זו שגורמת לו לעבור עבירות. ראוי לזכור כי מדובר כאן בהפרת תנאי שחרור – לא בעבירה בפני עצמה. מוכרחים להסתכל על האופק של הטיפול באורן קורידו. התקשורת מתעסקת בו ללא הפסק, ומנגד בתי המשפט משחררים אותו כל הזמן. אנחנו רוצים שהוא ישוקם, שהוא לא יסכן את החברה – ולזה אין מענה".

זוהי אינה הפעם הראשונה שקורידו מפר את תנאי מעצרו. בפברואר האחרון הוא נעצר לאחר ששוטרים מתחנת חיפה שערכו חיפוש בביתו גילו חומר פדופילי במחשבו האישי, בניגוד להחלטת בית המשפט המחוזי. כחודש קודם לכן נעצר שוב לאחר שהפר את תנאי מעצר הבית שנקבע לו. בדצמבר האחרון הוגש נגד קורידו כתב אישום, לאחר שעל פי החשד שידל באמצעות הפייסבוק בני נוער להיפגש עמו ולקיים עמו יחסי מין. על פי החשד, נהג קורידו לשדל את הצעירים כשהוא משתמש בזהות בדויה באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully