וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדיניג'ד מצהיר: "לא נפסיק להעשיר אורניום"

7.6.2011 / 18:21

בתגובה על דו"ח שפרסמה הסוכנות לאנרגיה אטומית לפיו להעשרת האורניום באירן ישנם היבטים צבאיים, הצהיר אחמדיניג'ד כי לא יפסיק את העשרת האורניום וכי הדו"ח "חסר כל ערך משפטי"

יממה לאחר שהאו"ם קבע כי תוכנית הגרעין האירנית הינה בעלת היבטים צבאיים, הצהיר היום (שלישי) נשיא אירן, מחמוד אחמדיניג'אד כי "אין שום הצעה מהמעצמות המערביות שיכולה להתקבל בתמורה להפסקת העשרת האורניום".

במסיבת עיתונאים שערך, האשים אחמדיניג'ד את מזכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית של האו"ם (סבא"א), יוקיו אמאנו, כי הוא "מציית לוושינגטון", וכי דבריו על הראיות החדשות בדבר העשרת האורניום באירן "חסרי כל ערך משפטי".

"לדו"ח הזה אין שום השפעה מלבד נזק שייגרם למוניטין הסוכנות, והוא נכתב רק על פי הוראות האמריקאים", הוסיף אחמידניג'ד. כמו כן, נשיא אירן חזר על כך שהתוכנית הגרעינית בארצו איננה צבאית, וכינה את הסנקציות המוטלות עליו "בלתי חוקיות".

בדברים שנשא אתמול בווינה בפני 35 חברי מועצת הנגידים של הסוכנות, אמר יו"ר סבא"א יאמאנו כי מידע חדש שהגיע לידי פקחיו "עוסק בפעילויות מסוימות הנעשות באירן, ומצביע על קיומם של היבטים צבאיים אפשריים. לפי האינדיקציות הללו, כמה מהפעילויות הללו נמשכו עד לאחרונה". אמאנו לא חשף מהו בדיוק המידע החדש, ומה מקורו.

אירן - כותרות אחרונות:
האו"ם: לפי מידע חדש, הגרעין האירני - צבאי
אירן מתגרה בישראל: ”שלחנו צוללות לים האדום"
אירופה "תחריף משמעותית" את הסנקציות על אירן
אירן: טילים מצפון קוריאה? אנחנו מסתדרים לבד
אחמדינג'ד: סבב שיחות גרעין נוסף ייערך בטורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully