וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר פלסטיני: "המו"מ בעסקת שליט קרוב לסיום"

בפעם השנייה באותו היום טען גורם ערבי כי ישראל וחמאס על סף סיכום הפרטים שיביאו לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. שגריר הרשות במוסקבה ציין כי "אנו פועלים לפתרון מהיר"

אחרי ששגריר מצרים בישראל לשעבר מוחמד בסיוני, הצהיר בעיתון מצרי כי "עסקת שליט קרובה לחתימה" ולאחר מכן הכחיש את הפרסום, הביע אמש (חמישי) שגריר הרשות הפלסטינית במוסקבה אמירות דומות. השגריר, פאיד מוסטפא, אמר לסוכנות הידיעות הרוסית "ריא" כי "הצד הפלסטיני פועל לפתרון מהיר ככל האפשר של 'בעיית שליט'. זהו חלק לא משמעותי במכלול הבעיות הישראליות-פלסטיניות. המשא ומתן בין ישראל לחמאס אשר מתקיים בקהיר בתיווך הצד המצרי קרוב לסיומו". לדברים אין אישור משום מקור אחר.

השגריר המצרי לשעבר בישראל, מוחמד בסיוני, הכחיש אתמול כי אמר שהעסקה לשחרור החייל החטוף תצא את לפועל בתוך שעות ספורות. בראיון לקול ישראל בערבית אמר בסיוני כי יש עדיין בעיות המונעות את יישום העסקה, ומצרים משקיעה מאמצים גדולים כדי להתגבר עליהן.

אתמול בבוקר דיווח האתר המצרי "אל-מסריון" כי בסיוני אמר ש"בתוך שעות ספורות תצא הודעה על חתימת העסקה לשחרור גלעד שליט במסגרת חילופי אסירים של ישראל עם חמאס". על פי הדיווח, בהודעה מיוחדת שהעביר בסיוני לעיתון, סיפר כי במסגרת העסקה, תשחרר ישראל 1,000 אסירים פלסטינים מבתי הכלא בישראל. על פי הדיווח במצרים, בסיוני הוסיף כי "הזמן הפך מתאים ביותר להגעה לעסקה הזו, במיוחד לאחר הפיוס הפנים פלסטיני אשר ישראל הסתמכה על כך שלא יגיע", והבהיר כי הוא מצפה לחתימה על העסקה תוך מספר שעות.

(עדכון ראשון: 22:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully