וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית טבריה יואשם בקשירת קשר לביצוע פשע

הפרקליטות הודיעה כי החליטה להגיש כתב אישום נגד זוהר עובד, בגין חדירה לחומרי מחשב על מנת להתחקות אחר פעילות מבקר העירייה נגדו

פרקליטות המדינה הודיעה היום (רביעי) לעורכי דינו של ראש עיריית טבריה, זוהר עובד, כי הוחלט להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חדירה לחומר מחשב ופגיעה בפרטיות, בפרשה העוסקת בהעתקת שרת העירייה וכן מחשבים נוספים, שבוצעה ביוזמת והזמנת ראש העיר.

על פי התשתית הראייתית שנאספה בתיק, ההעתקה בוצעה לצורך התחקות ראש העיר אחר נושאי הביקורת הנוגעים אליו, בהם התמקד מבקר העירייה. ההחלטה התקבלה לאחר דחיית טענות פרקליטיו של ראש העיר בשימוע שנערך לו.
עוד החליט פרקליט המדינה להעמיד לדין, במשותף עם עובד, את אבנר שרון, מנהל חברת המחשבים שביצעה את העבודה. גם החלטה זו נתקבלה לאחר קיום שימוע למנהל חברת המחשבים.

לפני כארבע שנים נחשד עובד כי ניסה להעתיק את השרת הראשי של עיריית טבריה ושלושה מחשבים נוספים בעירייה בשנת 2005, בניסיון להבין אילו נושאים בודק מבקר העירייה, בני אליהו, בבדיקה שערך בנוגע להתנהלותו. נגד עובד מתנהל בימים אלו משפט נוסף בגין הגבלת הכנסות ורישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות אותן ביצע לכאורה במהלך הבחירות המקומיות לראשות עיריית טבריה בשנת 2003, בהן ניצח עובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully