וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים: "נצעד לגבול גם ביום 'נפילת' ירושלים"

1.6.2011 / 8:31

פרט לצעדות המתוכננות לציון 44 שנים למלחמת ששת הימים, מארגנים הפלסטינים תהלוכות אל עבר גבולות ישראל מירדן, לבנון סוריה ועזה, ב-7 ביוני -"היום שבו גזלו הציונים את ירושלים"

נציג פתח בלבנון אמנם אמר אתמול (שלישי) כי במלאת 44 שנים למלחמת ששת הימים, יצעדו פלסטינים ביום ראשון לעבר גבולות ישראל מירדן, לבנון, סוריה ועזה, אולם על פי ההתארגנות ברשת החברתית פייסבוק, נדמה שצפוי לישראל כאב ראש נוסף יומיים לאחר מכן, ב-7 ביוני. קבוצה ששמה "האינתיפאדה הפלסטינית השלישית" הצהירה ברשת כי ביום שלישי צפויות פעילויות מחאה שיוכרזו בימים הקרובים.

"האינתיפאדה ממשיכה עד שתשוב האדמה", כתבו המארגנים בדף הפייסבוק של מחאת 7 ביוני. "אנו מכריזים בקול רם וברור כי 7 ביוני, היום שבו גזלו הציונים את ירושלים, הוא יום שבועת האמונים לירושלים בכל מדינות העולם. כפי שציינו את יום הנכבה, נציין גם את יום ה'נכסה' - יום ציון מלחמת ששת הימים. נודיע על תכנית הפעולה בימים הקרובים. האינתיפאדה תמשיך, ישראל תסולק, ובקרוב נתפלל כולנו במסגד אל-אקצא".

למרות התקרבותו של המועד, טרם הודיעו המארגנים כיצד צפויים הפלסטינים ברחבי העולם הערבי לציין את היום. זאת בניגוד לצעדות שהתארגנו לקראת יום הנכבה ב-15 במאי, שתוכננו בקפידה ימים ארוכים לפני המועד ופורסמו בפייסבוק לעיני כל. גם בעניין ההפגנות שצפויות להיערך ביום ראשון, 5 ביוני, קיים בלבול רב ועד כה לא ברור מאין הן צפויות לצאת ובאיזו שעה.

בתוך כך, מארגני ההפגנות בפייסבוק הזמינו את אזרחי ירדן להשתתף בהפגנה ביום שישי, 3 ביוני, מול השגרירות הישראלית בעמאן שבירדן בדרישה לגרש את השגריר הישראלי. המפגינים צפויים גם לדרוש מהממשלה בירדן לבטל את הסכם השלום עם "האויב הציוני" וכן לשחרר את "החייל הגיבור" אחמד דקאמסה, שרצח ב-97' שבע נערות מבית שמש שטיילו באזור נהריים.

לפניות לכתב: nir_yah@hotmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully