וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנקאי מצרי נעצר בניו יורק בחשד שתקף חדרנית

שבועיים אחרי מעצרו של יו"ר קרן המטבע שטראוס-קאהן, תקרית כמעט זהה במלון אחר: מחמוד עומאר, לשעבר יו"ר בנק אלכסנדריה, חשוד שכלא בסוויטה שלו חדרנית, וכפה עצמו עליה

לא חודש מוצלח לבנקאים זרים בניו יורק: שבועיים אחרי מעצרו של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, דומיניק שטראוס-קאהן, בחשד לתקיפה מינית של חדרנית במלון בעיר, נעצר הלילה (שלישי) יו"ר לשעבר של בנק גדול במצרים, באותו חשד בדיוק.

מחמוד עבד א-סלאם עומאר בן ה-74, יו"ר בנק אלכסנדריה לשעבר וכיום נשיא חברת ייצור מלח גדולה, מואשם בתקיפתה של חדרנית בת 44 במלון "פייר" בעיר, ביום ראשון בלילה. לפי הפרטים שפורסמו בתקשורת האמריקאית, עומאר חשוד כי כלא את החדרנית בסוויטת ה-900 דולר ללילה שלו בקומה העשירית במלון שבשדרה החמישית היוקרתית, לאחר שהזמין ממחטות נייר משירות החדרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"ניו יורק דיילי ניוז" מדווח על המעצר ומביא את תמונתו של עומאר העצור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"התלונה נמצאה אמינה"

לפי דיווחם של מקורות משטרתיים ל"ניו יורק דיילי ניוז", עומאר פתח את הדלת לחדרנית כשהוא לבוש בפיג'מה. הוא ביקש ממנה להניח את הממחטות על השולחן, ואז נעל את הדלת. "בשלב זה הוא תפס את שדיה בידיו, והתחכך בה", אמרו המקורות. לאחר מכן ביקש ממנה את מספר הטלפון שלה. היא נתנה לו מספר שגוי, ואז הוא איפשר לה לצאת מהחדר, והיא נמלטה.

יום לאחר מכן, התלוננה החדרנית במשטרה, ועל פי דובר משטרת ניו יורק, "תלונתה נמצאה אמינה". עומאר נעצר במלון, והואשם בתקיפה מינית, כליאת שווא והטרדה מינית. "הוא ממש ניסה לאנוס אותה", אמר אחד מעובדי המלון ל"דיילי ניוז". "זה העתק מדויק של מה שקרה עם הבחור הצרפתי".

דומיניק שטראוס-קאהן החשוד באונס, בשימוע בעניינו בבית המשפט, ניו יורק, 16 במאי 2011. Emmanuel Dunand, Pool, AP
"זה העתק מדויק של מה שקרה עם הבחור הצרפתי". שטראוס-קאהן בבית המשפט/AP, Emmanuel Dunand, Pool

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully