וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של מובארק: "הוא לא שווה יותר ממיליון דולר"

פרקליטו של נשיא מצרים המודח סיפר בראיון כי אין לו רכוש או חשבונות במצרים. לדבריו, מובארק נזקק לסיוע בכל פעם שהוא מבקש להתפנות לשירותים. "הוא מדחיק את רגשותיו"

הונו של נשיא מצרים המודח, חוסני מובארק, לא עולה על מיליון דולרים ואין לו שום נכסים בחו"ל – כך טען אתמול (ראשון) עורך דינו, פריד אל-דיב, בראיון לרשת CNN. הפרקליט הכחיש כי מובארק הורה לירות במפגינים במהלך ימי המהפכה בחודש פברואר האחרון. לדבריו, מובארק היה עצוב מאוד למשמע ההאשמות כנגדו. "כל הונו מסתכם ב-6 מיליון לירות מצריות, אותן צבר במהלך 62 שנות עבודה. אין לו רכוש נוסף במצרים או מחוץ לה. אין לו אפילו דולר אחד בחשבונות זרים", אמר.

דיב סיפר כי מובארק נזקק לסיוע בכל פעם שהוא מבקש להתפנות לשירותים בבית החולים בשארם א-שייח' בו הוא מוחזק. "יש לו בעיות לב קשות. הוא לא צופה בטלוויזיה ולא עושה דבר. אוסרים זאת עליו כדי למנוע ממנו לחץ פסיכולוגי שיכביד עליו. הוא בקושי מדבר ומדחיק את רגשותיו".

מובארק הואשם בשבוע שעבר באחריות להרג מפגינים, בשחיתות ובבזבוז כספי ציבור. יותר מ-840 בני אדם נהרגו במהלך 18 ימי המהפכה במצרים, כמו גם 26 שוטרים. ביום שבת האחרון גזר בית המשפט במצרים על מובארק קנס בסך 540 מיליון לירות מצריות, על שהורה לנתק את תשתית האינטרנט והטלפונים הניידים במהלך ימי ההתקוממות נגד שלטונו.

(עידכון ראשון: 22:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully