וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות צעדו לבית רה"מ: "אל תפחד, החזר את גלעד"

אריאל נוי

28.5.2011 / 21:13

כ-200 פעילים למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט צעדו לעבר בית רה"מ בקיסריה וקראו להפסקת הזרמת הכספים לרשות ולקבלת אות חיים מגלעד. "ממשלת חמאס היא כמו הצורר הנאצי"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

כ-200 פעילים למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט צעדו הערב (שבת) לאורך שדרות רוטשילד בקיסריה בקריאה לעצירה מיידית של הזרמת הכספים לרשות הפלסטינית וכן לקבלת אות חיים מגלעד במהירות האפשרית. הצועדים הגיעו למעונו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שם קיימו עצרת מחאה, חרף העובדה שראש הממשלה עצמו לא נכח בבית. המפגינים קראו לנתניהו לא לפחד ולהחזיר את גלעד הביתה.

עורך הדין גלעד שר שהשתתף לראשונה בעצרת מחאה למען שחרורו של שליט, והגיש בשמם של הוריו, נעם ואביבה שליט, עתירה לבג"ץ נגד העברת הכספים לרשות אמר בעצרת כי "הדבר המיידי שצריכים לעשות הוא לעצור את הכספים שמוזרמים לרשות". לדבריו, "יש ללחוץ על הצלב האדום על מנת שיביא סימני חיים מגלעד. עד כה ממשלת החמאס לא פעלה על פי אמנת ז'נבה המקובלת".

אורנה שמעוני, שהייתה פעילה בארגון "ארבע אמהות", נאמה אף היא בעצרת ואמרה כי "לפני יומיים הצלחנו לעצור את הכספים שעוברים לממשלת החמאס. אלה הכספים שמומרים בסוף לאמצעי לחימה, לטילים ולפצצות שיורים על אוטובוסים של ילדים". לדבריה, "ממשלת החמאס למעשה היא כמו הצורר הנאצי שקרא להשמדת העם היהודי. ממשלת החמאס לא מכירה בעם היהודי ובמדינה היהודית ואינה מכירה בזכויות אנוש אלמנטריות שיש לתת לשבוי. אני קוראת היום להפסיק את הזרמת הכספים לעזה ושממשלת החמאס תפעל מיידית לשחרורו של שליט".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully