וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי קצב: דחו הדיון בערעור, רוצים לנפוש בקיץ

26.5.2011 / 12:51

פרקליטיו של נשיא המדינה לשעבר ביקשו מביהמ"ש לדחות את הדיון בערעור שהגישו על הרשעתו של קצב באונס שנקבע לאוגוסט. זאת כיוון שתכננו לנפוש עם בני משפחותיהם. "רוצים למלא מצברים"

פרקליטיו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב פנו היום (חמישי) לבית המשפט בבקשה לדחות את הדיונים בערעור שהגישו על הרשעתו באונס של קצב אשר נקבעו לחודש אוגוסט. בבקשה כתבו עורכי הדין ציון אמיר, אביגדור פלדמן, אברהם לביא ומיקי חובה, כי הם תכננו חופשות עם בני משפחותיהם בפגרת הקיץ וכי ביטול או דחיית החופשות תגרום עגמת נפש רבה למשפחות. "אין חולק על כך כי יש רצון לקיים את הדיון מוקדם ככל שניתן, אולם היות וקצב משוחרר ואינו במעצר אין דחיפות קיצונית לקיים את הדיונים במהלך הפגרה". הם הציעו לקיים את הדיונים בכל מועד לאחר תום הפגרה בתחילת חודש ספטמבר.

עוד נכתב, כי לפגרה משמעות רבה עבורם ועבור עורכי דין בכלל, כי עבודתם מפרכת פיזית ונפשית והצורך ל"מלא מחדש מצברים" הוא חיוני ביותר. לדבריהם, הם עצמם אינם יכולים להקצות לעצמם פגרה לאחר חודש ספטמבר כי "מרוץ העכברים מתחדש במלוא עוזו".

עוד נכתב בבקשה, כי חייהם הפרטיים של עורכי הדין הוקפאו במהלך השנתיים בהם התקיים המשפט במשך שלושה ימים בשבוע בבית המשפט המחוזי בתל אביב. הם הוסיפו כי אין חשש כי קצב ינסה להימלט מן הדין והוא אינו מהווה סכנה לציבור כפי שאמר השופט יורם דנציגר כאשר הורה על עיכוב ביצוע עונשו. על כן, הסבירו, דחייה קצרה כפי שהם מבקשים לא תגרום לפגיעה בציבור אלא רק לפגיעה בלתי מידתית בעורכי הדין עצמם.

הפרקליטים הוסיפו כי שניים מהדיונים נקבעו לערב תשעה באב וליום הצום וראוי שבית המשפט יתחשב בשומרי המצוות שצמים באותו יום. עוד הם כתבו, כי אם לא ניתן לדחות את הדיונים אז עדיף להקדימם לחודש יולי, אם הדבר אפשרי לפי יומן בית המשפט. יצויין כי הפרקליטות מתנגדת לדחיית הדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully