וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך עצרה משטרת ההגירה עובדת זרה ובתה

26.5.2011 / 0:04

פעילים חברתיים מפגינים מול מתקן הכליאה של עובדים זרים בנתב"ג במחאה על מעצר 10 נשים וילדיהם ביומיים האחרונים. "זו זוועה שילדים נעצרים באמצע הלילה ע"י הוצאתם מהמיטה וכליאתם"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק וד"ר רמי גודוביץ', עריכה: אמיר קוטיגרו)

קבוצת מפגינים מארגון "ילדים ישראלים" ופעילים חברתיים אחרים הפגינה אמש (רביעי) מול מתקן המסורבים בנמל התעופה בן גוריון. הקבוצה מחתה על מעצרם של עשר אימהות וילדיהם ב-48 השעות האחרונות על ידי יחידת עוז של משטרת ההגירה. יונתן דרום מארגון ילדים ישראלים שהיה ממארגני ההפגנה, אמר כי "ישראל לא חושבת פעמיים לפני שהיא שולחת ילדים למעצר. ילדים הם לא פושעים ולכן אסור שיישלחו למעצר".

המפגינים סיפרו כי אבות רבים מפחדים להגיע למתקן וליצור קשר עם נשותיהם וילדיהם מחשש שיעצרו גם אותם. הפעיל החברתי רוני ברקן אמר כי "אחת הזוועות הבולטות במסגרת מדיניות הדלת המסתובבת של הממשלה נגד מהגרי העבודה היא מתקן הכליאה, והיא מתבטאת במעצר ילדים באמצע הלילה הוצאתם מהמיטה וכליאתם". טלי שקד מארגון ילדים ישראלים התייחסה אף היא לאופן המעצר של הילדים ואמרה כי "העובדה שיש להם תמונה של פו הדוב בחדר ושניים שלושה משחקים בחצר לא הופכת את המתקן לראוי למעצר ילדים. אין פה עובדות סוציאליות ואין פה שום פיקוח ממשלתי על הילדים שנמצאים במעצר".

(עדכון ראשון: 20:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully