וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח ראש הממשלה מחפש חבר דתי לשיעורי תורה

25.5.2011 / 12:26

יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, הסכים להצעת הפרקליטות, לפיה הוא יוכל ללמוד שיעורי תורה עם אסיר אחר. התנאי: האסיר צריך להיות דתי. שב"ס מנסה לאתר מועמד מתאים

שירות בתי הסוהר מנסה לאתר אסיר דתי, שיארח חברה לרוצח ראש הממשלה יגאל עמיר בבית הכלא וילמד עמו שיעורי תורה אחת לשבועיים. כך נודע היום (רביעי). לפני כחודש הודיע עמיר כי הוא מסכים להצעת הפרקליטות בנושא, ובמקביל הוא ממשיך לדרוש מהמדינה להוציאו מבידוד. בתחילת החודש ערער עמיר לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי בפתח תקווה להשאירו בבידוד לשישה חודשים נוספים.

בעתירה, שהוגשה באמצעות פרקליטו עו"ד אריאל עטרי, נטען כי עמיר מופלה לרעה לעומת אסירים אחרים, רבי-מרצחים, אסירים ביטחוניים שרצחו אנשי ציבור ואנסים – המוחזקים באגפים רגילים בבתי הסוהר. "שיקול בית המשפט להשאיר את עמיר במעצר בטענה שזוהי עמדת הציבור הנורמטיבי באשר למעשהו ולמניע האידיאולוגי שעמד מאחוריו הוא שיקול פסול בתכלית, המעביר את ההכרעה בעניינו של הפרט להכרעת המון", נכתב בעתירה.

עוד נכתב בעתירה שהוגשה בתחילת החודש כי "הכנסת שיקול של רגשי הציבור להחלטותיו מוריד את בית המשפט 10 דרגות מהמקום הרם בו הוא יושב – למשפט השווקים והרחובות. כמו כן, קשה להימנע מהרושם שהחזקתו של עמיר בהפרדת יחיד באה לשבור את רוחו ולחנכו מחדש, ממש כפי שנוהגים שלטונות הכליאה ושירותי הביטחון במשטרים אחרים". עוד נטען, כי בשב"כ מעטה החיבה כלפי עמיר, מאחר שהצלחת מעשהו חשפה כישלון חמור, מן הגדולים שנחשפו, בדרך התנהגותם – "מחדל שמלווה אותם מאז ועד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully