וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: "זה לא נאום, זו הכרזת מלחמה"

24.5.2011 / 19:40

ברשות הפלסטינית זעמו על דברי נתניהו: "מה שממענו הם רק איומים ועוד איומים של מלחמה. נתניהו לא הציע דבר בנושא תהליך השלום. זהו פשוט נאום מגוחך"

בכיר פתח, וחבר צוות המשא ומתן הפלסטיני, נביל שעת', אמר לאחר נאום נתניהו בקונגרס הערב (שלישי) כי לא מדובר בנאום, אלא בהכרזת מלחמה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר שעת' כי "אי אפשר לקרוא לזה בשם אחר, מלבד הכרזת מלחמה על הפסלטינים, על חמאס, על אירן ועל לבנון. מה שממענו הם רק איומים ועוד איומים של מלחמה. נתניהו לא הציע דבר בנושא תהליך השלום. לא פליטים, לא ירושלים, לא קווי 67', לא פירוק התנחלויות. זהו פשוט נאום מגוחך".

"הוא מדבר על ירושלים מאוחדת. הוא מדבר על כך שאף פליט לא יחזור והוא מדבר על כך שישראל לא תחזור לקווי 67'", המשיך שעת' ושאל בציניות: "מה עוד צריך כדי למשוך את הפלסטינים לתהליך השלום?". שעת' אף התייחס לחברי הקונגרס שמחאו כפיים לאורך כל הנאום: "בהחלט היה מעניין לראות את האמריקאים מריעים על כל אמירה מגוחכת של נתניהו".

גם נביל אבו רודיינה, דוברו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, התייחס לדברי נתניהו בפני הקונגרס. "מה שבנימין נתניהו אמר לא יוביל לשלום, אלא רק יציב מכשולים נוספים בפני תהליך השלום", אמר. לדברי אבו-רודיינה, "השלום ייכון רק כשתוקם מדינה פלסטינית בגבולות 1967. לא נסכים לנוכחות מדינה ישראלית, בעיקר לא בבקעת הירדן. על השלום להתבסס על משא ומתן ועל החלטות האו"ם, ולא על בסיס תנאים מוקדמים והצבת מכשולים".

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully