וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה אישרה: DNA של שטראוס-קאהן על המתלוננת

החבל מתהדק סביב צווארו של יו"ר קרן המטבע הפורש, שמשפטו יתחדש בעוד כשבועיים: דגימת זרע מצווארון חולצתה של החדרנית שהתלוננה נגדו מאששת את טענתה כי ניסה לכפות עליה מין אוראלי

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

מכה נוספת ליו"ר קרן המטבע הבינלאומית הפורש, דומיניק שטראוס-קאהן: גורמים המקורבים לחקירה המתנהלת נגדו בניו יורק, בחשד שניסה לאנוס חדרנית בבית מלון, מסרו הלילה (שלישי) לכלי התקשורת בארה"ב כי בדגימות ה-DNA שנלקחו מנוזל זרע שנמצא על צווארון חולצתה של החדרנית, נמצאה התאמה גנטית לפוליטיקאי היהודי-צרפתי בן ה-62.

תוצאות הבדיקה, שנעשתה מיד לאחר מעצרו של שטראוס-קאהן בסוף השבוע שעבר, עשויות לשמש בבית המשפט כראיה המוכיחה את גרסתה של המתלוננת, מהגרת בת 32 מגינאה, הטוענת כי הוא הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי.

שטראוס-קאהן עצמו, שמשפטו יתחדש בעוד כשבועיים, ממשיך להכחיש מכל וכל את החשדות נגדו. פרקליטיו סירבו להגיב על ההתפתחות האחרונה, אך לא מן הנמנע כי בשל הראיות, ייאלצו כעת לנקוט בקו הגנה שונה, לפיו היו בין השניים יחסים בהסכמה.

שטראוס-קאהן לחדרנית: "את לא יודעת מי אני?"

שטראוס-קאהן, שהתפטר מתפקידו בעקבות הפרשה ושוחרר ביום שישי ממעצרו בכלא "רייקרז איילנד" הידוע לשמצה בערבות של מיליון דולרים, שוהה בינתיים יחד עם אשתו, אן סינקלר, בבניין דירות יוקרתי במנהטן, עליו צובאים צלמים במשך 24 שעות ביממה. אחד מפרקליטיו קרא הלילה לכלי התקשורת לשמור על יחס הוגן כלפי המשפחה ו"לכבד את פרטיותה".

אתמול גם פורסמו לראשונה דברים של שטראוס-קאהן עצמו בנושא. במכתב ששיגר לעובדי קרן המטבע בעקבות התפטרותו, שתוכנו פורסם אתמול בתקשורת, כתב בין היתר: "אני דוחה בכל תוקף את ההאשמות המוטחות בי, ואני בטוח שהאמת תצא לאור. בינתיים, איני יכול להרשות שקרן המטבע ועובדיה יושפעו בצורה כלשהי מהסיוט הפרטי שלי. לכן, עליי ללכת".

אך לפי הפרטים הממשיכים להיחשף, את הסיוט הזה הביא שטראוס-קאהן על עצמו. אתמול פירסמה רשת "פוקס ניוז" פרטים נוספים מתוך חקירת המשטרה, לגבי ההתרחשויות באותו יום בסוויטה במלון "סופיטל" בניו יורק. שטראוס-קאהן, נטען, הגיח מהמקלחת כשהחדרנית נכנסה לחדר. לדברי החוקרים, בשל היותה דתייה אדוקה, היא כיסתה את פניה כדי לא לראות את האיש העירום - אולם הוא תפס את החזה שלה בידיו, גרר אותה לחדר השניה וניסה להצמיד אותה למיטה.

העוזרת ניסתה להתחמק ולהתחנן ואף זעקה כי "המנהל שלי נמצא במסדרון" (אף שלא היה שם). עוד הוסיפה: "בבקשה הפסק, אני לא יכולה להרשות לעצמי לאבד את העבודה שלי. בבקשה ממך!". לדברי החוקרים, שטראוס-קאהן השיב לה: "לא בובה. אל תדאגי, לא תאבדי את העבודה שלך. את לא יודעת מי אני?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully