וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתה של רוז פיזם התאבדה בקפיצה לנהר בצרפת

20.5.2011 / 15:36

איזבל דיי, סבתה של רוז פיזם ואמה של מארי פיזם שהורשעה בשידול לרצח בתה, התאבדה בקפיצה לנהר בצרפת לפני כשבועיים. ככל הידוע, איזבל סבלה מבעיות נפשיות ואין להתאבדותה קשר למשפט

לאחר היממה הקשה שעברה על מארי פיזם, שהורשעה בשידול לרצח בתה הקטנה רוז, מסתבר כי הטרגדיות לא נגמרו: איזבל דיי, אמה של מארי, התאבדה לפני כשלושה שבועות בצרפת, כך נודע היום (שישי). עוד נודע, כי דיי סבלה מבעיות נפשיות רבות, בהן אלכוהוליזם, וכבר ניסתה להתאבד בעבר. הפעם היא הצליחה כשקפצה מגשר לתוך נהר וטבעה למוות.

מארי פיזם, בתה של דיי, קיבלה את ההודעה על דבר ההתאבדות בכלא. משירות בתי הסוהר נמסר כי "מארי פיזם אכן קיבלה הודעה לפני כשבועיים", אך לא נמסר מה היה תוכנה. ככל הידוע, אין קשר בין ההתאבדות למשפטם של פיזם ובן זוגה רוני רון. לאחר שנודע לה על התאבדות אימה, הועברה מארי על ידי שירות בתי הסוהר מהאגף הפתוח לאגף תחת פיקוח בו שהתה איתה אסירה נוספת.

פרקליטתה, עורכת הדין רויטל סויד, אמרה כי כבר בחקירתה הראשונה אמרה מארי שהיא מרגישה שהיא לא מסוגלת להיות אמא טובה ולכן ביקשה למצוא לרוז מסגרת אחרת. היא סיפרה כי היא בעצמה גדלה עם סבתה ולאחר מכן בפנימייה ולא עם אימה שסבלה מבעיות נפשיות ואושפזה פעמים רבות במוסדות לחולי רוח.

לדברי עורכת הדין סויד, מארי שהבינה שהיא אינה יכולה להיות אם טובה ולכן ביקשה שלא לגדלה, אבל בית המשפט הסיק מכך מסקנות קיצוניות כאילו שהיא רצתה במותה של רוז. יצוין עוד, כי האם איזבל ביקרה את מארי רק פעם אחת מאז שנעצרה לפני קרוב לשלוש שנים.

אתמול, כזכור, הורשעה מארי בשידול לרצח ביתה רוז ובן זוגה וסבה של רוז, רוני רון הורשע ברצח. מדובר בעבירה שנושאת עמה עונש של מאסר עולם אולם פרקליטותיה רויטל סויד ומירב גרינברג מתכוונות לטעון שיש להקל בעונשה - בשל נסיבות מקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully