וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזונות התלוננו: שטראוס-קאהן אגרסיבי מדי"

התלונות על יו"ר קרן המטבע המתפטר ממשיכות להיערם: קריסטין דייוויס, "מאדאם" של בית בושת אקסקלוסיבי בניו יורק, גילתה כי היה בין לקוחותיה. דיווח נוסף: הוא תקף חדרנית גם במקסיקו

מעלליו המיניים של דומיניק שטראוס-קאהן ממשיכים להיחשף - וזה לא נראה טוב. בעוד הפוליטיקאי היהודי-צרפתי הבכיר מתפטר מתפקידו כיו"ר קרן המטבע הבינלאומית בגלל האשמתו בניסיון אונס של חדרנית בבית מלון בניו יורק, פירסם היום (חמישי) ה"טלגרף" הבריטי את טענותיה של קריסטין דייוויס, "מאדאם" ידועה של בית בושת אקסקלוסיבי במנהטן לשעבר, לפיהן הוא נהג להשתמש בעבר בשירותיו. דייוויס אף הגדילה לעשות וציינה כי כמה מנערות הליווי ששירתו אותו סירבו לשוב אליו בגלל "התנהגותו האגרסיבית".

"הוא היה לקוח של הסוכנות שלי", טענה דייוויס, שעלתה כבר פעם כותרות, בשנת 2008, אז נאלץ מושל מדינת ניו יורק דאז, אליוט ספיצר, להתפטר מתפקידו לאחר שהתברר כי השתמש גם הוא בשירותי הסוכנות שלה (הסקנדל זכור תחת הכותרת "לקוח מספר 9"). עוד הוסיפה כי כעיקרון היא אינה נוהגת לחשוף את פרטי הלקוחות שלה, "אבל כאשר גברים מתעללים בנשים, איני מחויבת עוד להגן על הפרטיות שלהם".

קריסטין דייוויס, מאדאם של בית זונות בניו יורק, באירוע לקידום ספר אוטוביוגרפי שכתבה, ניו יורק, מרץ 2009. Evan Agostini, AP
"כאשר גברים מתעללים בנשים, איני מחויבת עוד להגן על הפרטיות שלהם". קריסטין דייוויס/AP, Evan Agostini

דיוויס, בת 35, טוענת כי רשימת הלקוחות של הבורדל שלה כוללת עוד סלבריטאים ואנשי שררה רבים, המקבלים שירותים מגוונים. שטראוס-קאהן, לדבריה, השתמש בשירותיה בשנת 2006, בזמן שהתמודד על מועמדות המפלגה הסוציאליסטית לנשיאות צרפת. לדבריה, בכל פעם שנזקק לפרוצה, היה מתקשר לטלפון הנייד האישי שלה, ומשלם 1,200 דולרים במזומן עבור מפגשים בני שעתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"הוא רצה 'נערה כל-אמריקאית' מהמיד-ווסט"

"הוא היה מבקש נערה 'כל-אמריקנית', עם 'פרצוף טרי', מהמערב התיכון", סיפרה דייוויס. "פעם אחת, בינואר 2006, אחת הבחורות התלוננה שהוא התנהג בצורה פרועה והיה 'כעוס', ואמרה שהיא לא רוצה לראות אותו שוב". בספטמבר באותה שנה ביקר שוב בניו יורק, ולדבריה, הדבר חזר שוב: היא שלחה אליו יצאנית ממוצא ברזילאי, שדיווחה כי "הוא היה אגרסיבי", וביקשה לא לשלוח אליו יותר נערות "חדשות".

תעודת המעצר של דומיניק שטראוס-קאהן, החשוד באונס, שפרסמה משטרת ניו יורק, 18 במאי 2011. רויטרס
תעודת המעצר של שטראוס-קאהן, שמשטרת ניו יורק מסרה לתקשורת. מחר יוחלט אם יועמד לדין/רויטרס

היום גם נפתחה עוד חזית נגד שטראוס-קאהן, במקסיקו - שם הזכירו כמה כלי תקשורת כי ייתכן שהוא תקף חדרנית במדינה, במהלך ביקור רשמי שנערך בשנים האחרונות. הטענה הזו מבוססת על ספר שפורסם בצרפת בשנת 2010, ששמו "דש"ק - סודות של מתמודד לנשיאות", שנכתב בידי סופרת בשם העט "קסנדרה" שטענה כי היא מכירה אותו מקרוב. בספר לא מופיעים שום פרטים נוספים על התקרית, מלבד זאת שקיומה לא דווח לרשויות במדינה. כזכור, מלבד כל אלו מתמודד כעת שטראוס-קאהן גם עם טענותיה של העיתונאית הצרפתייה טריסטן דנון, לפיהן ניסה לאנוס אותה ב-2007.

מחר אמור בית המשפט בניו יורק להחליט אם יש די ראיות בתיק התקיפה וניסיון האונס כדי להעמיד לדיו את שטראוס-קאהן, שנמצא מאז שבת במעצר בכלא הידוע לשמצה "רייקרז איילנד". עוד לפני כן, הערב, הוא עשוי להשתחרר למעצר בית בערבות של מיליון דולרים, אם בית המשפט המחוזי של ניו יורק יקבל את הערעור שהגיש על ההחלטה להותירו במעצר. בתמורה לשחרור, הסכים שטראוס-קאהן בין היתר לוותר על זכותו לבקש להישפט בצרפת, ולענוד אזיק אלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully