וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל: "מעדיפה שאירופאי יחליף את שטראוס-קאהן"

קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמרה כי העובדה שדומיניק שטראוס-קאהן עזב את תפקידו כיו"ר קרן המטבע הבינלאומית מחזקת את עמדתה כי על אירופאי להחליפו. "חשוב למצוא פיתרון מהיר"

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמרה היום (חמישי) כי היא סבורה שיש למנות אישיות אירופית שתחליף את דומיניק שטראוס-קאהן, יו"ר קרן המטבע הבינלאומית שהתפטר היום מתפקידו לאחר שהואשם בניסיון אונס של חדרנית במלון בניו יורק. לדברי מרקל, העובדה ששטראוס-קאהן עוזב את תפקידו באמצע הקדנציה מחזקת את עמדתה כי מחליפו צריך להיות אירופי.

"יש כרגע דיבורים על זה", אמרה מרקל, "אך לא אנקוב באף שם. נדון בזה באיחוד האירופי. חשוב כמובן שנמצא פיתרון לבעייה במהירות האפשרית".

בתוך כך, החלו כבר לעלות שמות של מחליפים פוטנציאלים אחרים לשטראוס-קאהן. כרגע , מסתמן כי המועמד המוביל הוא שר האוצר הטורקי לשעבר, כאמל דארוויש. שמות נוספים שעלו כמועמדים הם מוחמד אל-אריאן, ראש ממשלת בריטניה לשעבר גורדון בראון, שרת האוצר הצרפתית, כריסטין לגארד, שר האוצר הגרמני לשעבר פא'אר שטיינברואק, שר האוצר הדרום אפריקאי לשעבר טרבור מנואל, מונטק סינג אהלוואליה, ואישים נוספים. בין יתר המועמדים עלה גם שמו של נגיד בנק ישראל סטנלי פישר, אך סיכוייו אינם נחשבים לגבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully