וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: התקשרה למד"א מאירוע הדריסה - והותקפה

שני עוז חייגה למד"א מזירת אירוע הדריסה בת"א ובמהלך השיחה התקרבה לבדוק אם באפשרותה לסייע. בהקלטת השיחה נשמע לפתע רעש עמום ועוז צעקה: "נהג המשאית ערבי, הוא דפק לי משהו בראש!"

טל אנגלנדר

(הקלטה: מד"א)

אחת מפצועות אירוע הדריסה בתל אביב, שני עוז, הוקלטה על ידי מוקדני מד"א שעה שהתקשרה מזירת האירוע על מנת להזעיק עזרה. בהקלטה נשמעת עוז משוחחת עם מוקדנית מגן דוד אדום, כשלפתע היא מספרת כי הותקפה על ידי נהג המשאית.

עוז: "יש פה משאית עם קונטיינר סגור, היא נכנסה בגדר של בית ספר".

מוקדנית מד"א: "יש באוטובוס אנשים?"

עוז: "לא יודעת, חושבת שכן. חכי שניה. אני לא רואה, אולי יש אנשים באוטובוס".

מוקדנית: "שני? שני?"

עוז: "הוא דפק לי משהו בראש! הנהג של המשאית ערבי, הוא דפק לי הרגע משהו בראש!"

מוקדנית: "תתרחקי משם, שני. האמבולנסים בדרך אליכם ומשטרה גם".

שולמית עוז, אמה של שני בת ה-22, סיפרה כי בתה "חיכתה בתחנת האוטובוס ליד בית הספר גולומב וראתה את המשאית דוהרת מכיוון מחלף מסובים ומתנגשת באוטובוס. היא התקשרה למד"א לדווח על התאונה ובמוקד הטלפוני אמרו לה להתקדם לאוטובוס על מנת לבדוק אם ישנם עוד נפגעים".

"היא התקרבה לאוטובוס, כשבאותו זמן יצא נהג המשאית הפוגעת והתקדם לעברה", המשיכה האם שלומית לספר. "שני ביקשה להגיש לו עזרה, אך לפתע הוא תפס חלק מרמזור שהופל והכה אותה בחוזקה בראשה, תוך שהוא צועק 'אללה הוא אכבר'". שני עוז לא איבדה את הכרתה ובבדיקות שנערכו לה בבית החולים נמצא שמצבה תקין. היא שוחררה לביתה, אך לדברי אמה היא נסערת ומתקשה לדבר על מאורעות הבוקר.

למרות הדברים, נהג המשאית ממשיך לדבוק בגרסתו, לפיה תקר באחד מגלגלי המשאית גרם לו לאבד שליטה על הרכב. אדם אחד נהרג בדריסה, רוכב קטנוע נפצע באורח בינוני ו-16 בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול בבתי החולים איכילוב בתל אביב, שיבא בתל השומר ובית החולים וולפסון בחולון.

הערכת המשטרה היא כי נהג המשאית, צעיר ערבי-ישראלי תושב המרכז, החליט לבצע את הפיגוע באופן ספונטני. ככל הידוע, הוא שאינו משתייך לארגון כלשהו. המשטרה ביצעה חיפוש בביתו והחוקרים פנו אל קרוביו בניסיון לברר אם מישהו מהם ידע מראש על כוונותיו לבצע פיגוע.

עדכון ראשון: 20:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully