וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג קשישים נהרגו מפגיעת ג'יפ בראשון לציון

אריאל נוי

13.5.2011 / 13:49

זוג קשישים חצו כביש באזור התעשייה הישן בראשל"צ. רכב מסוג ג'יפ פגע בהם וכתוצאה מכך השניים נהרגו. נהג הרכב הפוגע עוכב לחקירה לאחר שניסה לתקוף אחד השוטרים

זוג הולכי רגל קשישים נהרגו היום (שישי) מפגיעת רכב ברחוב פריימן באזור התעשייה הישן בראשון לציון. האישה בת ה-80 נהרגה במקום ואילו בעלה, אף הוא בשנות ה-80 לחייו נפצע באורח אנוש ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון לבית החולים אסף הרופא בצריפין שם מת מפצעיו.

נהג הרכב הפוגע עוכב לחקירה לאחר שהתנגד למעצר ואף תקף את אחד השוטרים. מפקד אגף התנועה במשטרת מרחב השפלה, פקד שי מזרחי, סיפר לוואלה! חדשות כי "הרכב מסוג ג'יפ פגע בזוג הולכי הרגל במעבר חציה מרומזר. נסיבות התאונה נחקרות".

דורון הראל, פרמדיק במד"א איילון, סיפר כי "זוג הקשישים חצו את הכביש במקום התאונה, אולם לא ברור אם הם עברו ברמזור אדום או שמא נהג הרכב הפוגע נסע באדום. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, נאלצנו לקבוע את מותה של האישה וצוות של טיפול נמרץ פינה את הגבר לבית החולים".

בתאונה נוספת שאירעה בצהריים בכניסה לחוות רונית סמוך לנתניה, נפצע ילד בן 10 באורח בינוני עד קשה מפגיעת רכב. אדם נוסף נפצע בתאונה באורח קל. צוותים של מד"א ממרחב ירקון העניקו טיפול ראשוני לפצועים ופינו אותם לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully